“Daybreakers” leverer en forfriskende og underholdende nytænkning af blodsugergenren. Særligt den troværdige skildring af et mørkt futuristisk samfund domineret af vampyrer er filmens es, men det er svært ikke også at nyde den herligt groteske splatter-action, som der ivrigt diskes op med. Det er langt fra en fejlfri film, men det betyder mindre, når den så ganske fint formår at underholde hele vejen.
#1 Dragon_Claw 14 år siden
#2 RonnyRinkRonson 14 år siden
#3 lagoni 14 år siden
#4 RonnyRinkRonson 14 år siden
#5 loki 14 år siden
#6 Highland Park 14 år siden
"En af de få"?! Vorherre til hest! Hvor finder de dog den slags amatører henne?
Som om det ikke var nok med alle de kedsommelige, intetsigende skabelonspørgsmål, hvor hun beder ham sammenligne Triers film og metoder med Spierig-brødrenes. Jeg tager hatten af for Dafoes tålmodighed og gode svar.
Mht. filmen er jeg spændt på at høre andre brugeres mening om den, da jeg endnu ikke helt ved, om jeg vil se den i biografen. Men jeg trænger efterhånden til at se en god vampyrfilm på det store lærred.
#7 wimmie 14 år siden
Årh hold da op...du har da haft rig mulighed for både at se Twillight og New Moon på det store lærred ;)
#8 Dragon_Claw 14 år siden
Ha ha!
#9 Highland Park 14 år siden
Jeg tror nu ikke, at de ville tilfredsstille mit behov. ;)
#10 NightHawk 14 år siden
Der har da både været "30 Days of Night" og "Lad Den Rette Komme Ind". De er da forholdsvis nye film. :)
# 7 -
Hehe, nice. ;)