Javist stjæler “De fortabte sjæles ø” med arme og ben fra alskens internationale eventyrfilm, men den er underholdende, og af en dansk film at være er den forfriskende ambitiøs og betagende. Et par ringe børnepræstationer og en mangel på overraskelser spolerer desværre morskaben en anelse. Udgivelsens transfer er glimrende, og lydsporet er uden tvivl blandt de allerbedste, der nogensinde har prydet en dvd-udgivelse af en dansk film. Ekstramaterialet er fascinerende, informativt og med til at få kvaliteten af udgivelsen til at overgå filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 thomas040 16 år siden

lige en rettelse i sidste linie.... du gentager den samme sætning.... du gentager den samme sætning og udfylder resten i anden ombæring...

ellers glimrende anmeldelse, og jeg giver dig stort set ret i det hele :D
Failure is a zero out.
Gravatar

#2 The Insider 16 år siden

#1, er fejlen blevet rettet, eller kan jeg bare ikke spotte den?

Og tak for komplimenten!
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Bruce 16 år siden

Ja, jeg er også helt enig i anmeldelsen. Glæder mig godt nok til at se denne i Blu-ray. Synes de skulle dubbe filmen til engelsk, så er jeg sikker på, denne ville gøre sig godt "over there" :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 The Insider 16 år siden

#3, det er i hvert fald svært at forestille sig en anden dansk film, som ville have været et bedre valg som Danmarks første film på HD :-) Bliver interessant at se resultatet.
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-Bruce 16 år siden

#4 Det er helt sikkert! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 Outbound Sith 16 år siden

Er det bare mig, eller var Arcel ikke ude med en melding om, at der ville være en nærmest LOTR-værdig 3 timers BTS-dokumentar på DVDen?

Det er helt sikkert bedre end en gang barebones, men jeg følte mig lidt snydt, da jeg så specs'ne...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#7 pulse83 16 år siden

Enig i anmeldelse af såvel film, som billed og lyd!
Excuse me, Flo!
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

Bare skift navnet Herman ud så har vi et hit 8-)

On topic nej det et udemærket forsøg fra Arcel's side af jeg studsede bare en del over Navnet Herman da jeg hørte det første gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 filmz-jeangrey55 16 år siden

ok film men lidt dårlige effekter men ok action film
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

#9 Fugle skræmslet er nok det bedste ved filmen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: