På den anden side bærer “Death Proof” også et udtalt præg af en Quentin Tarantino uden samme afmålte skarphed. Referencerne, de kulturelle og hårdtslående replikudvekslinger og de bevidst indlagte fejl, som Pams (Rose McGowan) bemærkelsesværdige kostumeskift undervejs, er der naturligvis stadig en hel del af, om end ikke med samme hyppighed som tidligere. Med de elementer er “Death Proof” nu engang ganske underholdende, og fraværet skurrer derfor markant i filmens kedeligere passager. De passager er der en del af.
Skriv ny kommentar:
#111 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#112 dolphinfriendly 17 år siden
#113 filmz-kain 17 år siden
#114 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#115 filmz-Kadann 17 år siden
Dem der skriver mest på forummet, ville jeg betegne som faste brugere.
#116 davenport 17 år siden
#117 filmz-kain 17 år siden
Ok! Er ikke selv fast bruger - følger dog med, men skriver ikke så meget. Jeg synes blot det kunne være sjovt at se, hvem der opfattes som "fast" bruger blandt brugerne selv. Der er jo grangiveligt nogle, der er mere aktive end andre. Som skrevet så har jeg af uvisse årsager lige bidt mærke i, at Bruce bruger Filmz meget :-)
#118 filmz-Le Samouraï 17 år siden
1) Jeg har altid ret!
2) Skulle det modsatte være tilfældet, så se 1)
Jeg burde måske sætte dem op i min signatur, så folk ligesom ved, hvad de har at forholde sig til?
#119 icetea 17 år siden
Synes at filmen svinger utroligt meget op og ned, altså mht. spænding.
Var det forresten meningen at
Meget enig i anmeldelsen: 3/6
Er Planet Terror forresten en "rigtig" film ? Traileren for den så sygt fed ud :D
#120 elwood 17 år siden
Der er self. nogen som pludselig dukker op, lovpriser Superman Returns til skyerne, hvorefter personen ikke ses så meget til mere, dem har vi haft et par stykker af, de når dog ikke at blive det jeg kalder medlem af familien rigtigt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"