På den anden side bærer “Death Proof” også et udtalt præg af en Quentin Tarantino uden samme afmålte skarphed. Referencerne, de kulturelle og hårdtslående replikudvekslinger og de bevidst indlagte fejl, som Pams (Rose McGowan) bemærkelsesværdige kostumeskift undervejs, er der naturligvis stadig en hel del af, om end ikke med samme hyppighed som tidligere. Med de elementer er “Death Proof” nu engang ganske underholdende, og fraværet skurrer derfor markant i filmens kedeligere passager. De passager er der en del af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#111 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#109 - Jep. Omvendt har de også en tendens til, at vi er de samme 6-7 stykker, der sidder og bekræfter hinanden i, at vi har de rigtige meninger og ved alt (... hvad vi naturligvis også gør). :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#112 dolphinfriendly 17 år siden

I et forum diskuterer man - og i en diskussion vil der altid være nogle der lyder bedrevidende. Og det er ganske givet fordi de rent faktisk er det. :)

Gravatar

#113 filmz-kain 17 år siden

Ja, der er klart nogle brugere, der gør sig mere bemærket end andre - gerne de faste brugere. Hvem vil man egentligt kalde fastbruger på Filmz - blot for nysgerrighedens skyld? Har lagt mærke til, at en som Bruce er meget aktiv - hvem ellers?
Gravatar

#114 elwood 17 år siden

Det bliver en lang liste...

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#115 filmz-Kadann 17 år siden

#113 -

Dem der skriver mest på forummet, ville jeg betegne som faste brugere.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#116 davenport 17 år siden

Pick me, PICK ME!! :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#117 filmz-kain 17 år siden

Ok! Er ikke selv fast bruger - følger dog med, men skriver ikke så meget. Jeg synes blot det kunne være sjovt at se, hvem der opfattes som "fast" bruger blandt brugerne selv. Der er jo grangiveligt nogle, der er mere aktive end andre. Som skrevet så har jeg af uvisse årsager lige bidt mærke i, at Bruce bruger Filmz meget :-)
Gravatar

#118 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#112 - Det er klart. Selv anvender jeg diskussionsteknikkens to grundregler:

1) Jeg har altid ret!
2) Skulle det modsatte være tilfældet, så se 1)

Jeg burde måske sætte dem op i min signatur, så folk ligesom ved, hvad de har at forholde sig til?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#119 icetea 17 år siden

Var i Cinemaxx (Århus) og se den igår, ved ikke helt hvad jeg skal synes. Havde bestemt forventet mere efter den høje karakter den har fået sig på IMDB.

Synes at filmen svinger utroligt meget op og ned, altså mht. spænding.
Forstår heller ikke der skulle så meget snak ind i den film, det var da virkelig kedeligt at høre på de (for det meste) ligegyldige dialoger mellem de forskellige pigegrupper
. Det trak en del ned efter min mening.

Var det forresten meningen at
scenen sluttede så underligt og skiftede videre til noget helt andet, der under "gnubbedansen" :D
, det er vel bare en ny måde at få folk til at undre sig :)

Meget enig i anmeldelsen: 3/6

Er Planet Terror forresten en "rigtig" film ? Traileren for den så sygt fed ud :D
Gravatar

#120 elwood 17 år siden

tror stortset vi alle er en stor familie med lidt sorte får hist og her 8-)

Der er self. nogen som pludselig dukker op, lovpriser Superman Returns til skyerne, hvorefter personen ikke ses så meget til mere, dem har vi haft et par stykker af, de når dog ikke at blive det jeg kalder medlem af familien rigtigt 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: