På den anden side bærer “Death Proof” også et udtalt præg af en Quentin Tarantino uden samme afmålte skarphed. Referencerne, de kulturelle og hårdtslående replikudvekslinger og de bevidst indlagte fejl, som Pams (Rose McGowan) bemærkelsesværdige kostumeskift undervejs, er der naturligvis stadig en hel del af, om end ikke med samme hyppighed som tidligere. Med de elementer er “Death Proof” nu engang ganske underholdende, og fraværet skurrer derfor markant i filmens kedeligere passager. De passager er der en del af.
Skriv ny kommentar:
#101 filmz-JON 17 år siden
#102 Yoda 17 år siden
Helt sikkert :-)
#103 filmz-Kenneth Nielsen 17 år siden
Efter at have skimtet denne tråd igennem, må jeg godt nok sige, at folk herinde opfører sig en anelse barnligt. Jeg synes desværre der hersker en "se-mig-jeg-ved-mest-om-film-stemning" herinde istdet for at være behjælpelige over for hinanden, og det er ærgeligt nu hvor jeg synes at sitets anmeldelser er af utrolig høj kvalitet. Jeg håber at finde en anden tone i sidens andre diskussioner..
Tag jer lidt sammen og opfør jer som dannede mennesker istedet for denne børnehave..
#104 chronaden 17 år siden
slap af, ingenting galt med denne tråd - ka blive meget værre!
ja, der er nogle enkelte der til tider ikke er helt fornuftige, ignorer de tråde og lad være med at generalisere sådan.
#105 filmz-Kenneth Nielsen 17 år siden
#106 chronaden 17 år siden
#107 Yoda 17 år siden
Nu skal du ikke skræmme staklen væk ;-)
#108 chronaden 17 år siden
#109 chandler75 17 år siden
#110 davenport 17 år siden
Bare giv det lidt tid, så vokser Filmz på dig, og du er fanget i det indoktrinerende jerngreb, som vi alle lider under ;D
HOHOHO!!! :D