“Den bestøvlede kat” har sine momenter og er visuelt vidunderlig, men der er simpelthen for langt imellem de gode jokes, og historiens bifigurer går hurtigt i glemmebogen. Eftersom filmen er en splinterny 3D-animationsfilm kommer det dog ikke som nogen overraskelse, at udgivelsens AV-præsentation er fuldkommen perfekt. Ekstramaterialet er også udmærket, så fans af genren eller Shrek-filmene, som i sin tid affødte den heltemodige mis, bør tage et nærmere kig på skiven. Alle andre bør spare pengene og gense “Shrek 2” i stedet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ericmase 11 år siden

Denne film skulle have været byttet med "The Adventures of Tintin" for bedste animations-film på det sidste Oscar show!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Riqon 11 år siden

Godt jeg sprang den her over. Det lyder til, det ikke havde givet pote.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 Richard Burton 11 år siden

Jeg synes faktisk den havde sine forbavsende morsomme momenter og jeg foretrækker nok denne fremfor alle Shrek efterfølgerne.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4 evermind 11 år siden

SIR Ridley Scott (3) skrev:
Jeg synes faktisk den havde sine forbavsende morsomme momenter og jeg foretrækker nok denne fremfor alle Shrek efterfølgerne.


Enig her. Ikke noget mesterværk, men absolut underholdende! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 I.F.F. 11 år siden

Jeg tror lige jeg venter på Narniabævers anmeldelse.
Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#6 Sweetiebellefan 11 år siden

Et must see!

Brohoof Erimase!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#7 Slettet Bruger [342145712] 11 år siden

Der er godt nok ikke sparet på antallet af puns i denne anmeldelse, hva'?
Danish representative at the 68th Venice Film Festival.
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

#7, jeg tænkte ikke, jeg ville mis-se chancen!
War. War never changes.
Gravatar

#9 Newman 11 år siden

#3 og #4, Absolut enig, denne film underholder, men er langt fra én fantastisk film. Derfor gav jeg den 3/6
Tro på det utrolige

Skriv ny kommentar: