Filmen er ganske enkelt et mesterværk og får her en udgivelse der er den værdig. Den tekniske side er rigtig god og ekstramaterialet er godt og fyldestgørende. Du må eje denne dvd. Så simpelt kan det siges.
Filmen er ganske enkelt et mesterværk og får her en udgivelse der er den værdig. Den tekniske side er rigtig god og ekstramaterialet er godt og fyldestgørende. Du må eje denne dvd. Så simpelt kan det siges.
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-Bruce 19 år siden
#32 19 år siden
#33 filmz-barnebarn 19 år siden
Jeg synes, at filmen generelt var god men jeg sad hele tiden og blev irriteret over at Hitler gik rundt med pukkelryg og bevægede sig som om han var 85 år gammel. Jeg ved han vist havde parkinson syge - men om det var så fremtrædent virker mystisk.
Det er nok til at jeg ikke kan give mere end 3/6
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
#34 filmz-Kadann 19 år siden
Ja, det er kun dig. :)
#35 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 filmz-Bruce 19 år siden
#37 filmz-barnebarn 19 år siden
Så det kan godt være, at det er den realistiske skildring - men nogengange virker realistisk bare ikke, hvis det ikke er den opfattelse folk har af en person eller har set. Så når du #36 siger: "Det var sådan han eftersigende bevægede sig på..." - så fortæller det mig, at du heller ikke før har set ham bevæge sig sådan.
Adolf Hitler er simpelt hen skildret for svag og skrøblig i den film - og svag er næppe noget folk tænker på, når de tænker på en diktator som Adolf Hitler.
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
#38 filt 19 år siden
#39 filmz-barnebarn 19 år siden
#40 filt 19 år siden
Men du skal selvfølgelig ha' lov til ikke at bryde dig om Gantz' portræt af ham. Jeg må dog tilslutte mig bruce; Bruno Gantz' portræt er en af de største skuespilspræstationer til dato.