Resultatet er en rodet film, som, på trods af sjove tiltag og fine idéer, famler lidt – Mathilde, shhhh! – med formen. Humoren er lagt meget an på Jonas Schmidt og Jens Andersen som to klumpede håndlangere, men deres dumheder er heller ikke voldsomt origin… – Mathilde, hold lige kæft et øjeblik! – Og så har jeg endda ikke engang nævnt et af de mere skamløse reklametiltag, jeg har set på det seneste. Gustavs travle alenemor bestiller lige ‘Stofanet med video-on-demand’ af den søde Stofa-mand med Stofa på trøjen. Resten af filmen er ikke nær så smooth som reklamefyren, der fandt på det der. Filmen fungerer simpelthen ikke hele vejen – Mathilde, nu stopper du! Jo, det bliver sådan, fordi jeg siger det. Og lad så være med at afbryde, når de voksne ser børnefilm!
#1 ThomasArnt 10 år siden
#2 elwood 10 år siden
Anmeldelsen her, er det meningen at det skal virke som om hende her Mathilde hele tiden forstyrre anmelderen i sin anmeldelse, fordi hun skal brokke sig, synes ikke det fremgår så tydeligt, og i tilfælde som et review, må det efter min mening ikke være den del som man sidder og "kæmper" med og finde ud af.
Jeg har intet imod humoristisk anmeldelser, men hvis det gøres, så skal det gøres ordentlig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 paideia 10 år siden
#4 wimmie 10 år siden
#5 elwood 10 år siden
#6 Morten Vejlgaard Just 10 år siden
#7 elwood 10 år siden
#8 wimmie 10 år siden
Du er jo håbløst umoderne.... :p
#9 elwood 10 år siden