Gravatar

#1 filmz-Bruce 16 år siden

Gedigen opfølger frem til og med scenen med rullebåndet. Derefter er det desværre hit'n'miss.

4/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 Benway 16 år siden

Jeg synes det primære problem med fortsættelsen, er at alle skurkene er så totalt forglemmelige. Det spøjse er at den eneste skurk som alle kan huske fra filmen er Robert Patrick, som kun er med i to minutter:

- Hey, asshole! What do I look like to you?
- A sitting duck!
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 filmz-Is 16 år siden

Die Hard 2 er efter min mening den dårligste Die Hard film. Synes at Bruce Willis spiller godt, men den er slet ikke på højde med etteren..
3/6
Gravatar

#4 80eren 16 år siden

"Die Hard 2" er en gedigen efterfølger i forhold til mange andre 2'ere. Men efter min mening når den aldrig 1'eren til sokkeholderne, selvom der er mange gode scener i den.

Scenen, hvor oberst Stuart lader flyet Windsor 114 fra London styrte ned er nervepirrende og uforglemmelig. Desuden er slutningen, hvor McClane antænder benzinstrålen fra Jumbojetten rigtig godt udtænkt og storslået.

Men 1'eren er stadig langt den bedste af de fire "Die Hard"-film.
Gravatar

#5 filmz-mcclane 16 år siden

alle fire film i rækken er kanon fede hver sin mening yippee-ka-yay motherfucker...
Gravatar

#6 filmz-ABDEL-G 16 år siden

det er godt i har lavet en side hvor man kan se film
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 16 år siden

2: Enig, det er formentlig fordi man kæder ham lidt sammen med figuren i T2, når man ser DH2 igen...
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#8 filmz-bigemaster666 15 år siden

den svageste af dem alle, Syndes den var den mindst morsomme. Men den er heller ikke dårlig fin nok at se hvis man keder sig.
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#9 database 15 år siden

#8

Hvad med at tage et stavekursus inden du begynder at kommentere film ? Bare et forslag.
Gravatar

#10 PredatorX 15 år siden

Jeg synes helt klart Die Hard 2 er den bedste Die Hard opfølger. Den føler nogenlunde de spilleregler som den første lagde for dagen, og den er endda sådan ret hyggeligt langt hen af vejen:-D. 3'eren ødelægger de spilleregler, og kunne have været hvilken som helst anden action film. Og udover det kan jeg slet ikke tolerere Samuel L. Jacksons racistiske adfærd. Kunne I forestille jer en film med en hvid hovedperson, der konsant svinede sorte mennesker til?? Nej det ville aldrig ske... Ihvertfald ikke som underholdning. Som en løftet pegefinger der siger RACISM BAD! ja, men ikke som: hahahaha se hvor grimme og dumme sorte mennesker er. 4'eren er helt igennem forfærdelig, og den var heldigvis væk fra min hukommelse 2 sekunder efter rulleteksterne gik på skærmen.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: