Den længe ventede “Die Hard 4.0” når ikke sine forgængere til sokkeholderne, men er alligevel sublim underholdning efter bedste beskub. Det er desuden befriende, at instruktøren har været nytænkende og søgt tilbage til rødderne på samme tid. Samspillet mellem Willis og Justin Long er dynamisk. Sjæl og krop fra særligt “Die Hard” er en fryd, selvom skabelonen visse steder er for tydelig, og actionsekvenserne i et par tilfælde ryger ud af proportioner. Udgivelsen største styrker ligger dog i de tekniske kvaliteter og et fremragende ekstramaterialeudbud.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 HonoDelLoce 17 år siden

Den jeg linker til har øjensynligt ikke danske tekster, men skulle eftersigende være unrated..

Så nu har jeg i hvert fald bestilt den :) Den er jo egentlig også dejligt billig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#82 filmz-ab 17 år siden

Ultimate Action Edition ER en unrated engelsk udgave. Det kan i se på laserdisken.

Indtil videre tyder det ikke på at vi får en dansk-unrated.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#83 filmz-ab 17 år siden

Unrated-versionen er nu set. Den er fantastisk og tilføjer filmen den råhed, som bio-udgaven manglede. For det første er der langt mere blod. Scenerne er voldsommere. Og der er rigeligt med fuck, motherfucks og alt det der var savnet. Det fås nu i Unrated. Kan hermed klart anbefales.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#84 icetea 17 år siden

Lyder dejligt :) Bare træls der ikke er danske tekster..
Gravatar

#85 thomas040 17 år siden

jeg ser altid mine uden.... glad for man kan vælge det fra ihvertfald :)
Failure is a zero out.
Gravatar

#86 filmz-cybercow 17 år siden

Nu har jeg ikke lige kigget hele tråden igennem , men er Die hard 4 unrated udkommet i en bluray udgave endnu med fy bande ord og ekstra blod ?
To gange halv hjerne er lig med en kvart !
Gravatar

#87 filmz-cybercow 17 år siden

Og det er jo så filmen jeg mener ... ikke ekstra materialet. Med eller uden dk undertekst.
To gange halv hjerne er lig med en kvart !
Gravatar

#88 The Insider 17 år siden

#87, nej - desværre er kun biografudgaven udkommet på Blu-ray.
War. War never changes.
Gravatar

#89 Michael Andersen 17 år siden

#84 Så du er mere til "farvel og tak, bror lort" i stedet for "Yippee-ki-yay, motherfucker"? ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#90 icetea 17 år siden

#89 Hehe på det punkt, så nej overhovedet ikke :D men synes bare det er "rart" lige at have de danske tekster til at være der alligevel, selvom der plejer at være mange mangler og til tider helt elendige oversættelser.

Skriv ny kommentar: