Ellers er “Dig og mig” er modigt forsøg på at tage hul på et svært og følsomt emne på det store lærred. Men hvor film som Per Flys trilogi “Bænken”, “Arven” og “Drabet” bliver socialrealistiske mesterværker, som skildrer skæbner, der er direkte svære at være vidne til, falder “Dig og mig” ned i sprækkerne og vil hverken ud eller ind. Der er potentiale i filmen, men denne gang er det mere en stiløvelse end den ægte vare.
#1 rubkick 16 år siden
I og med at Natasja døde alt for ung, vil publikum vel associere sangen med en ung kvindes død, så på den led passer den fint ind i filmens tematik - uanset hvad sangen måtte handle om på overfladen. Jeg kan i øvrigt sagtens forestille mig, at filmen har fået sin titel efter denne sang, men det er et gæt.
#2 filmz-DocDoom 16 år siden
#3 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
Anywho der var forpremiere forleden på filmen forleden dag, og det virker virlig et stærkt trekløver der vil gøre noget for unge skuespillere og skuespillet på såvel teater, som i filmens verden, så alene af den grund bør man støtte filmen, så den måske kan få flere eksperimenterende filmprojekter med unge talenter på banen.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 mr gaijin 16 år siden
#5 Collateral 16 år siden
Mit eneste problem med denne film er den i mine øjne fuldstændig fejlpromovering der er foregået, både plakat og trailer ligger op til ungdomsfilm ala "Bagland", så hvis ikke man læser noget baggrunds info, ender der mange mennesker i den sal, som ikke hører til der. Jeg så den i Palads, og der var så sindsygt mange små dumme børn, som ikke kunne lade være at grine hele tiden, og det holder bare ikke. Få nogle vagter ind i den biografsal!