Nøjagtig ligesom Clint Eastwood er “Dirty Harry” blevet ældre siden biografpremieren i 1971, men på ingen måde forældet. Man skulle heller ikke tro, at Don Siegels mesterlige thriller har knap fire årtier på bagen, når man ser den på Blu-ray. Transferet er næsten perfekt, og lydsporet er også mere end hæderligt. Der medfølger desuden en pæn stak ekstramateriale, så fans bør tilføje skiven til samlingen øjeblikkeligt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Is 15 år siden

Jeg er rørende enig. Dirty Harry er en fantastisk film. Replikkerne er så fede at man aldrig bliver træt af denne film, og skuespillet er så godt. Den ultimative politi-film hvis man spørger mig. Et sandt mesterværk.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 15 år siden

Så blev den bestilt.. Kunne jo overhovedet ikke stå for denne udgivelse, efter at have læst anmeldelsen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 filmz-Bruce 15 år siden

Super anmeldelse Insider. Glæder mig at få den, men blasfemisk nok, så er den grundet likviditetsproblemer og en helvedes masse udgivelser her i efteråret, røget lidt nedad på indkøbslisten. Men Callahan løber ingen vegne :o)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 The Insider 15 år siden

#3, tak for rosen! Håber, man kan få set et par uddrag på det store lærred en dag! :-) Alle de andre fire film ser i øvrigt også strålende ud, hvis man skulle være tilhænger af dem.
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-Bruce 15 år siden

#4 Jeg er kæmpe Callahan fan, så nup du GERNE boksen med næste gang vi holder forestilling :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 The Insider 15 år siden

Will do! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 elwood 15 år siden

Nice tror også boksen skal hjem til samlingen, nu det lang tid siden jeg har set Dirty Harry filmene, men er det i den her hvor ham Psykopaten får
En til og slå ham halv fordærvet og siger det er Callahan der har gjort det?


Kan huske den scene virkelig gjorde indtryk på mig da jeg så filmen første gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 filmz-Is 15 år siden

#7
Jo, det er den.
Synes også at den scene er alt for nice.. ;)
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

#8 Den er virkelig grum på den gode måde.

Det er hele opbygningen
Han skal finde ham den her skumle type, som han direkte opsøger og giver penge, for at han vil smadre hans fjæs til budding


Ahh ok nu har vi fået Callahan, lad os så få den charmerene Carter i form af Michael Caine på HD.

Det gad jeg satme godt og se.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 filmz-Is 15 år siden

Jeg har endnu ikke fået set Get Carter med Michael Caine. En film som jeg snart skal få set. Jeg har dog set genindspilningen som ikke var særlig vellykket. :)

Skriv ny kommentar: