Egentligt burde det honoreres, når skandinaviske filmskabere tør gå nye veje og trække forholdsvist uprøvede genrer til de nordiske markeder, som tilfældet er det med “Død sne”. Her er det imidlertid gjort på en så ukritisk facon, at det skriger til de norske himle, og resultatet bliver derfor også derefter. Hjernedød underholdning med et potentiale, der desværre aldrig udnyttes.
#11 Kochie 15 år siden
Men Zombier er jo fladpandede ^^
Jeg grinede under filmen, og specielt de sidste klimakskampe var enormt underholdende, så jeg forstår heller ikke den lave karakter. Filmen var sjov, makaber og syret. Det rækker klart til 4/6 herfra..
#12 Yoda 15 år siden
Ja, absolut! Men derfor behøves de øvrige karakterer - samt plot - nødvendigvis ikke at være det ;-)
I øvrigt har jeg svært ved at se, hvorfor så mange falder på halen over noget, der end ikke kryber over middel. At en film er underholdende berrettiger vel ikke i sig selv til en høj karakter ... eller? Jeg kan i hvert fald ikke få øje på elementer i filmen, der gør, at den fortjener mere end hvad Kaduffo også giver den. I min verden er "Saw"-filmene også underholdende, men jeg ophøjer dem ikke til noget, de ikke er, ved at kaste en høj karakter efter dem.
But that's just me :-)
Jeg har i øvrigt selv anmeldt "Død sne" her: KLIK
#13 Spanner 15 år siden
Det er bestemt ikke et mesterværk, men stemningen fra de gamle splattergysere er komplet og jeg var godt underholdt.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#14 Kochie 15 år siden
#15 filmz-Bruce 15 år siden
Döööd snöööööööööööööööööööööööööööööööööö!
#16 Yoda 15 år siden
Ja, det kan jeg så forstå, at en del synes - underligt nok!
#17 Lord Beef Jerky 15 år siden
#18 Yoda 15 år siden
Det er slet og ret en fejl. Jeg var ikke opmærksom, da jeg i sin tid oprettede min bruger - så nu må jeg leve met det lille "Y" - svært det er, men overlever jeg gør :-)
#19 bjarke 15 år siden
#20 Lord Beef Jerky 15 år siden
Og her gik jeg og troede der var en dybere mening med det hele... heh...