Egentligt burde det honoreres, når skandinaviske filmskabere tør gå nye veje og trække forholdsvist uprøvede genrer til de nordiske markeder, som tilfældet er det med “Død sne”. Her er det imidlertid gjort på en så ukritisk facon, at det skriger til de norske himle, og resultatet bliver derfor også derefter. Hjernedød underholdning med et potentiale, der desværre aldrig udnyttes.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 wimmie 14 år siden

Yes! Hjernedød underholdning - som trods dårlig karakter skal ses :D

it's zombies....what can go wrong?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

Jamen dog - det er første gang jeg har set nogen udtale sig negativt om "Død sne", men ok, en gang skal jo være den første.

Selv morede jeg mig voldsomt i biografen og efterfølgende, da jeg genså den på blu-ray. :)

Jeg tror ikke at filmen nogensinde bliver en klassiker i genren, men for hulen, den er sjov og underholdende fra start til slut. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Blacksanta 14 år siden

Jeg forstår heller ikke helt den lave karakter. Filmen opnår bestemt hvad den var skabt for: At underholde. Den er på ingen måde genial, og, som sagt, så bliver den næppe en klassiker, men hva' skidt, som søndagsunderholdningen er den bestemt en af de bedre af slagsen :)
Gravatar

#4 FixX 14 år siden

Helt enig med #2 og #3 jeg var rigtig godt underholdt da jeg så filmen og er ikke enig i den lave karakter, men sådan er vi jo så forskellige :)
Gravatar

#5 christianhg 14 år siden

Se den i selskab med vennerne og en håndfuld øllermænd: seks ud af seks stjerner fra Langben, Lego og Lennard.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#6 astor 14 år siden

En helt genial film! Den skal bare ses! :D
Sorry, Quaid. Your whole life is just a dream...
Gravatar

#7 dyg 14 år siden

Bestemt ikke den bedste zombie-film til dato, men jeg var nu også rigtig godt underhold af filmen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2, #3 og #7 har fat i den lange ende. En fin film, hverken mere eller mindre. 4/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 Yoda 14 år siden

Elendig film, der ikke bidrager med noget interessant til genren, men som er fyldt med irritationselementer. Det er fladpandet zombie-idioti på neandertal-stadie, hvilket ikke er en positiv ting i min verden. Også 2/6 herfra.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 keitel 14 år siden

Fed underholdning.
4/6

Skriv ny kommentar: