Hen af slutningen kommer filmens eneste opfindsomme indslag i en sekvens hvor vi i adskillige minutter ser filmen fra en af soldaternes synsvinkel ligesom i spillet. Virkningen er dog mere spøjs end noget andet. Det føles mest af alt som at kigge en der spiller “Doom” over skulderen. Det endelige opgør er en så latterlig affære, at man er ved at gabe kæberne af led.

“Doom” er en rigtig, rigtig skidt film. Selv de mest hærdede aktionjunkier vil være bedre tjent uden, for denne film er den rene undergang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 filmz-Bruce 19 år siden

Hey måske March of the Penguins :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#92 filmz-sikorab 19 år siden

Jeg er stadig måløs over hvordan en film som Kung Fu Hustle kan få 6/6, og denne får 1/6. Har ikke set DOOM endnu, men Kung Fu Hustle, er da også NOGET tam på historie området, og bliver da i mine øjne kun betraktet som endnu en "action-flick".

Endnu en grund til ikke at tage Filmz.dk's anmeldelser seriøs... For det lader til alle anmeldere herinde hader personer som: Vin Diesel, The Rock osv.
Gravatar

#93 ks 19 år siden

#92 - Politiken har også givet Doom 1/6, så dem tager du vel heller ikke seriøst..
Gravatar

#94 The Insider 19 år siden

#92, som jeg prøvede at formulere i #81, så består en actionfilm af mange kvaliteter. Jeg syntes ikke selv "Kung Fu Hustle" var synderligt fantastisk, men et forslag ville måske være rent faktisk at læse anmeldelsen og studere argumentationen for karakteren, ik?
War. War never changes.
Gravatar

#95 Martindan 19 år siden

#92: Endnu en grund til ikke at tage Filmz.dk's anmeldelser seriøs... For det lader til alle anmeldere herinde hader personer som: Vin Diesel, The Rock osv.

Tror jeg nu ikke du har ret i de hader The Rock...

fra Welcome to the Jungle anmeldelse:

The Rock klarer sig ganske fint i rollen som Beck - karakteren er en kende dybere end hans tidligere film, bl.a. har han en mystisk aversion imod brugen af skydevåben. Dette gør at The Rock måske har lidt mere at spille med end tidligere og viser at han bestemt også kan spille skuespil.

og han har da også god omtale i Be Cool anmeldelsen....

for cryin' out loud......
Gravatar

#96 elwood 19 år siden

Jeg vil da gå så vidt som at sige han var et af højdepunkterne i Be Cool.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#97 filmz-sikorab 19 år siden

Jeg ved ikke hvorfor, men mener ikke selv at have stødt på en anmeldelse herinde, hvor jeg kan nikke genkendende og sige "enig". Det er kun sket med ganske få film herinde...

Ja, jeg har læst anmeldelsen...

Og lige en kommentar til #81, jeg vil da bestemt mene at Bad Boys II er en yderst fremragende film.
Gravatar

#98 filmz-Bruce 19 år siden

Og der er smag og behag jo heldigvis forskellig. I mine øjne kan Bad Boys II kun bruges til at demoe lyd og billed, resten stinker.

Men når alt andet fejler, kan man jo altid referere med IMDB og se hvad den generelle mening er om en film. Der er det altid sjovt at vælge ratings, så man kan se hvorledes forskellige aldersgrupper opfatter en film.

Lad os tage BB2. Tydeligvis en film, som har sin fanskare under 18 år og derefter falder i interesse for ældre grupper. Mht. Doom samme tendens. Men da den stadig er under 10.000 stemmer er der meget usikkerhed, da de fleste fanatikere af genren som regel påvirker for meget (23% har givet den 10).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#99 ks 19 år siden

Måske er det fordi du tydeligvis har en filmsmag, der er anderledes end langt størstedelen af anmelderne rundt omkring. Læs du hellere anmeldelser i Tjeck, Vi Unge og hvad ved jeg ikke, de blæser sikkert mere i din retning.
Gravatar

#100 filmz-Angel Eyes 19 år siden

#81, #82: Tak, tak, tak, for fanden :) Et tungtvejende og ret oplagt argument, som de fleste "hjernedød-action"-fans desværre synes at overse...tsk tsk.
#92: Og lad nu være med at inddrage Kung Fu Hustle hele tiden - I'm sick off it!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz

Skriv ny kommentar: