Nogen overordnet samling på historien er der knap nok, og filmen føles mest af alt, som om den var skrevet en doven eftermiddag af nogle småfulde teenagere, der blot satte så mange tilfældige vitser ind, som de kunne. I en bemærkelsesværdig bizar sekvens rejser Schneiders kæreste sig op og holder en passioneret tale til fordel for familien, men det føles mest af alt som en scene fra en anden film, der er blevet klippet ind ved en fejltagelse.

Det er i det hele taget sjældent, man støder på en så dårlig, doven og selvfed film som “Drengerøve”, der så effektivt spilder ethvert talent i rollebesætningen. I det mindste ligner de medvirkende nogen, der har haft det sjovt under optagelserne, men det er for at sige det mildt ikke en glæde, der er blevet spredt videre til publikum. Hvis der er en visdom at hente fra filmen, så er det blot den, at ud af drengerøve flyder kun lort.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 BN 13 år siden

Lord Beef Jerky (46) skrev:
#45 Heh, du nævnte så lige præcis de to sit-coms jeg synes er allerværst der =o


Det var også bare for at irritere dig. ;-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#52 Nicki52 13 år siden

The_Krip_Keeper (49) skrev:
Friends toppede efter min mening med de to første sæsoner og derefter gik det bare langsomt ned ad bakke.

Jeg synes første sæson var kedelig, men fra anden sæson og fremad gjorde den bedre.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#53 Nicki52 13 år siden

Synes ottende sæson af According to Jim er lidt kedelig uden Dana.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#54 wimmie 13 år siden

Uh, jeg synes der findes meget få sjove amerikanske sitcoms...engang så jeg dem i flæng; nu kan jeg næsten ikke holde dem ud - og deres dåselatter går mig hurtigt på nerverne :)
Naturligvis findes der gode sitcoms som MASH, Spin City (med Michael J. Fox - blev kedeligt med Charlie Sheen), Frasier, Seinfeld og Friends (som jeg dog ikke gider at se i dag men som jeg godt kunne lide da jeg var yngre - den er stadig blandt de bedre)

Alle de der "Parforholds-sitcoms" som King of Queens, Everybody loves Raymond osv. kan jeg virkelig ikke snuppe...samt "Buddy-serier" som Two and a half men.

Jeg foretrækker komedieserier uden dåselatter - gerne dem hvor humoren ikke er helt så "nuttet" (Arrested Development, The Office, Weeds, Scrubs)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#55 Nicki52 13 år siden

wimmie (54) skrev:
(Arrested Development, The Office, Weeds, Scrubs)

Af de fire, synes jeg kun Scrubs er sjov.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#56 The Insider 13 år siden

Arrested Development er den bedste komedieserie. Nogensinde.
War. War never changes.
Gravatar

#57 wimmie 13 år siden

#56

Kunne ikke være mere enig!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#58 The Insider 13 år siden

#57, tip-top! Så er der jo lagt i kakkelovnen til en vældig omgang AD-citater til julefrokosten! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#59 Kruse 13 år siden

The Insider (56) skrev:
Arrested Development er den bedste komedieserie. Nogensinde.

Signed!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#60 wimmie 13 år siden

Dr. Fishman: Excuse me, are you the Bluths?
Lucille: Not Doctor Wordsmith. How's my son?
Dr. Fishman: He's going to be all right.
Oscar: Oh, thank God.
Lindsay: Finally, some good news from this guy.
George Michael: There's no other way to take that.
Dr. Fishman: That's a great attitude. I gotta tell you, if I was given this news, I don't know if I would take it this well.
Lucille: But... you said he was alright.
Dr. Fishman: Yes. He's lost his left hand, so he's going to be all right.
Lucille: You son of a bitch. I hate this doctor!!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: