Nogen overordnet samling på historien er der knap nok, og filmen føles mest af alt, som om den var skrevet en doven eftermiddag af nogle småfulde teenagere, der blot satte så mange tilfældige vitser ind, som de kunne. I en bemærkelsesværdig bizar sekvens rejser Schneiders kæreste sig op og holder en passioneret tale til fordel for familien, men det føles mest af alt som en scene fra en anden film, der er blevet klippet ind ved en fejltagelse.

Det er i det hele taget sjældent, man støder på en så dårlig, doven og selvfed film som “Drengerøve”, der så effektivt spilder ethvert talent i rollebesætningen. I det mindste ligner de medvirkende nogen, der har haft det sjovt under optagelserne, men det er for at sige det mildt ikke en glæde, der er blevet spredt videre til publikum. Hvis der er en visdom at hente fra filmen, så er det blot den, at ud af drengerøve flyder kun lort.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Nicki52 13 år siden

#40
Hold da op, vi har forskellig comedy smag. Jeg kan lide de to serier plus mange andre lign.. Hvis jeg ikke tager fejl er du fan af The Office eller 30 Rock, eller begge?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#42 Bobby Singer 13 år siden

EPH333 (38) skrev:
HAHA, længe siden jeg har grinet så meget! Well, er jeg den eneste der kan lide Kevin james skide underholdene serie King Of Quenns?


King of Queens er faktisk en ganske underholdende serie og nok en af de eneste sitcoms som jeg faktisk kan holde ud at se og samtidig er den sjov. Hvilket man bestemt ikke kan sige om alle sitcoms, som har en tendens til gå mig mere på nerverne end at få mig i godt humør.
Idjit
Gravatar

#43 Kruse 13 år siden

#40: De middelmådige komedieserier, "According to Jim" og "Till' Death" osv., er altid nogle af dem der kører længst tid desværre, mens de bedste, "Arrested Development", bliver afsluttet før tid.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44 NightHawk 13 år siden

Gud fader bevares for en gennemført rædsom film. Er fuldstændig enig i Benways anmeldelse som rammer spot on med alt, hvad der er galt med "Drengerøve".

Det er svært at bedømme hvad der er værst her. Den intetsigende historie, den uinspirerende og totalt tamme humor, det forkrampede skuespil, eller den kvalmende sirupssøde moralprædikende tone der skal presses ind hist og pist, især hen imod slutningen.

Sidsnævnte er bl.a. en af de ting jeg hader allermest ved Sandlers film, nemlig at han går rundt med den forestilling om, at man som publikum skulle ku' få noget seriøst ud af budskaberne, når baggrunden består af så klichéfyldt omgang lommefilosofisk pladder kogt sammen med infatile og platte jokes i lokumshøjde.

Føj, føj og atter føj for en elendig film, der lægger sig i kølvandet af "Van Vilder" som en af de dårligste komedier nogensinde.

"Drengerøve" får dog 1 sympatistjerne som går til Kevin James. Han burde hurtigts muligt ta' og finde nogle andre folk end Sandler og hans crew at hænge ud med, hvis han skal gøre sig nogen forhåbninger om at få en filmkarriere. Synd at se en ellers så morsom mand spilde sit talent i sådan noget kvalmt og kedeligt bras som det her.

1/6.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#45 BN 13 år siden

Skeloboy (39) skrev:
#38 - King of Queens er fin til tider, men generelt hænger parforholds-serier mig langt ud af halsen. Den er dog bedre end Everybody Loves Raymond og According To Jim


Bedre end 'Everybody Loves Raymond'? Neeeeej! ;-)

Bedre end 'According to Jim'? Ja, helt afgjort.

'Friends' og 'Everybody Loves Raymond' er mine største favoritter, når det gælder amerikanske sitcoms. (Jeg har først for nylig opdaget, hvor god 'Friends' faktisk er.)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#46 Lord Beef Jerky 13 år siden

#45 Heh, du nævnte så lige præcis de to sit-coms jeg synes er allerværst der =o
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#47 frankdrebin 13 år siden

Så faktisk frem til den her film! Men da jeg så traileren blev jeg noget skuffet. Især der hvor Kevin James står på nogle vandski, og ikke rokker sig ud af stedet. Det er simpelthen for plat...
Gravatar

#48 Wangsgaard 13 år siden

lyngvild (23) skrev:
Man kan da kun håbe på, at filmanmelderen (søren) ikke bliver betalt for, at anmelde film. For det kan han da godt nok ikke finde ud af.

Filmen er ganske morsom. Den er en af de sjovere film jeg har set længe. Kan varmt anbefales.


Alle anmeldelser er subjektive, så "bare" fordi anmeldelsen ikke falder ud til din side er jo ikke ensbetydende med Søren er en dårlig anmelder. Alle har sin smag inklusiv anmelder!

Personligt hader jeg Adam Sandler komedier, så jeg skal helt sikkert ikke se den.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#49 Bobby Singer 13 år siden

BN (45) skrev:
Bedre end 'Everybody Loves Raymond'? Neeeeej! ;-)

Bedre end 'According to Jim'? Ja, helt afgjort.

'Friends' og 'Everybody Loves Raymond' er mine største favoritter, når det gælder amerikanske sitcoms. (Jeg har først for nylig opdaget, hvor god 'Friends' faktisk er.)


Friends toppede efter min mening med de to første sæsoner og derefter gik det bare langsomt ned ad bakke. Det der nok irriterer mig mest ved Friends senere sæsoner er at de kører så meget på forholdet mellem Ross og Rachel at det nærmest virker mere som en billig soap opera end en egentlig sitcom efter min mening: finder Ross og Rachel mon nogensinde sammen? Ja det gør de, men det gik desværre ikke i længden.

Så gik der lidt tid og så blev den nøjagtig samme problematik taget op igen og igen og igen og igen og igen og etc.

Det forbløffer mig at seriens manuskriptforfattere ikke er i stand til at være bare lidt opfindsomme på det punkt.

Så vil jeg til hver en tid hellere se et afsnit af The King of Queens. ;)
Idjit
Gravatar

#50 BN 13 år siden

The_Krip_Keeper (49) skrev:
BN (45) skrev:
Bedre end 'Everybody Loves Raymond'? Neeeeej! ;-)

Bedre end 'According to Jim'? Ja, helt afgjort.

'Friends' og 'Everybody Loves Raymond' er mine største favoritter, når det gælder amerikanske sitcoms. (Jeg har først for nylig opdaget, hvor god 'Friends' faktisk er.)


Friends toppede efter min mening med de to første sæsoner og derefter gik det bare langsomt ned ad bakke. Det der nok irriterer mig mest ved Friends senere sæsoner er at de kører så meget på forholdet mellem Ross og Rachel at det nærmest virker mere som en billig soap opera end en egentlig sitcom efter min mening: finder Ross og Rachel mon nogensinde sammen? Ja det gør de, men det gik desværre ikke i længden.

Så gik der lidt tid og så blev den nøjagtig samme problematik taget op igen og igen og igen og igen og igen og etc.

Det forbløffer mig at seriens manuskriptforfattere ikke er i stand til at være bare lidt opfindsomme på det punkt.

Så vil jeg til hver en tid hellere se et afsnit af The King of Queens. ;)


Det har jeg en helt anden oplevelse af: Jeg synes, at serien hele vejen igennem har handlet meget andet end bare forholdet mellem Rachel og Ross. Og serien har da heller aldrig taget sig selv så alvorlig som sæbeoperaer gør.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: