Nogen overordnet samling på historien er der knap nok, og filmen føles mest af alt, som om den var skrevet en doven eftermiddag af nogle småfulde teenagere, der blot satte så mange tilfældige vitser ind, som de kunne. I en bemærkelsesværdig bizar sekvens rejser Schneiders kæreste sig op og holder en passioneret tale til fordel for familien, men det føles mest af alt som en scene fra en anden film, der er blevet klippet ind ved en fejltagelse.

Det er i det hele taget sjældent, man støder på en så dårlig, doven og selvfed film som “Drengerøve”, der så effektivt spilder ethvert talent i rollebesætningen. I det mindste ligner de medvirkende nogen, der har haft det sjovt under optagelserne, men det er for at sige det mildt ikke en glæde, der er blevet spredt videre til publikum. Hvis der er en visdom at hente fra filmen, så er det blot den, at ud af drengerøve flyder kun lort.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 elwood 13 år siden

Ævv altså, nu havde jeg lige håbet det her sku blive David Spade's comeback (if there ever has been a succes, well the Emperors New Groove, er han perfekt castet i men ja)

Og ikke en eneste gang nævnes han 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-Coney 13 år siden

Der må jeg godt nok sige at jeg ikke er enig... Det her var en af de få komedier som jeg rent faktisk kunne grine til... Meget endda:)
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det lyder for dårligt til at være sandt... den må jeg se!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 vivastar 13 år siden

Altså hvis jeg sammenligner filmen med andre film i ’komedie-genren’, så får den sku 3 ud af 6. Man kan godt springe bio turen over med denne, men mener bestemt den går fint med lidt popcorn på en søndag hjemme i sofaen.

P.S. Kan ikke helt udelukke at den ender på 3 stjerner p.g.a. at jeg er Kevin James liderlig…
Gravatar

#5 BN 13 år siden

fra anmeldelsen:

hvorfor det overhovedet er blevet filmatiseret i det hele taget?


Der er vist én af disse to vendinger der er overflødig. ;-)

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 Nicki52 13 år siden

Alt med Kevin James og Vince Vauhn skal der et mirakel til at det er sjovt. Har fribilletter til filmen og skal se den i aften. Skal se om jeg kan lide den. Men bare at jeg hørte castet til filmen, vidste jeg den var doomed. For jeg synes det svære at finde Adam Sandler film.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 LukeStarkiller 13 år siden

Nogle gange skal også bare tage filmen for hvad den er og ikke tro at alle film der bliver lavet har et budskab der nyskaber genren. syntes måske snart anmeldelserne her inde bliver lidt for meget. tror ikke at alle film er en ny Stanley Kubrick film.
Gravatar

#8 Nicki52 13 år siden

gus12 (7) skrev:
tror ikke at alle film er en ny Stanley Kubrick film

Har også tænkt over det med Ondskabens Hotel hvis man skal lave en remake. Det bliver fandme svært for hvem kan overtage Jack Nicholsons rolle (selvom jeg ikke tager den alvorligt i filmen. Når jeg er i dårlig humør sætter jeg den på og får latterkrampe.)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 Skeloboy 13 år siden

#8 - tror nu ikke, det var det han mente...

#7 - nej, det skal alle film ikke, men derfor kan de godt være gode. Fordi det er en dårlig anmeldelse, betyder det jo ikke, at en anmelder forventer en ny Kubrick. Det er simpelthen et ringe argument(og alt for brugt)
Gravatar

#10 Kruse 13 år siden

gus12 (7) skrev:
Nogle gange skal også bare tage filmen for hvad den er og ikke tro at alle film der bliver lavet har et budskab der nyskaber genren. syntes måske snart anmeldelserne her inde bliver lidt for meget. tror ikke at alle film er en ny Stanley Kubrick film.


Det gør anmelderen jo heller ikke. Han beskriver hvorfor at han synes at humoren er elendig og at der nærmest intet sjov er i filmen. Hvordan vil du forsvare at give en høj karakter til en komedie, der ikke er sjov overhovedet?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: