“Eclipse” er bedre end “New Moon”, men ikke nær så helstøbt som “Twilight”. Her er ikke meget nyt under fuldmånen, men der er lige nøjagtig nok humor, romance og action i filmen til at gøre den til to timers tilforladelig tidsfordriv. Fans ville formentlig købe skiven, selv hvis AV-præsentationen og ekstramaterialet var noget juks, men heldigvis kan både fans og andre nysgerrige sjæle glæde sig over, at skiven indeholder et fornemt transfer, et hæderligt lydspor og noget udmærket ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 tiany 13 år siden

"Twilight"-serien befinder sig altså stadigvæk i tusmørket, og franchisens fjerde og sidste bog, "New Dawn", skulle desværre være seriens værste afsnit, så der ser uheldigvis ikke ud til at være lys for enden af tunnellen...


Den hedder altså "Breaking Dawn"

Og nej vi glæder os absolut ikke til at se den. Den burde aldrig filmatiseres, det er simpelthen for underlig en bog. Men selvfølgelig ender jeg med at se den alligevel, det er ligesom et biluheld hvor man ikke kan se væk.


M.h.t. Eclipse så synes jeg det var forfriskende, at skuespillerne virkede mindre selvhøjtidlige i forhold til de foregående film. Jeg synes faktisk det passer bedre overens med bøgerne. Men ja når man ser deres kærlighedserklæringer på film, virker det bare ynkeligt, det tænker man underligt nok ikke over når man læser bøgerne.
Valar morghulis
Gravatar

#2 Nicki52 13 år siden

Jeg synes faktisk Breaking Dawn, var den bedste. Bare for langtrukkent. Kedet mig et par gange.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 chandler75 13 år siden

# 1 Rettet, tak.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: