“Elsk mig igen” bevæger sig i samme sødsuppeområde som “The Notebook”, men Ryan Gosling vinder altså over klumpen Channing Tatum til hver en tid. Og Rachel McAdams, der bestemt også havde sine øretæveindbydende øjeblikke i “The Notebook”, irriterer helt ned i sokkeholderne som stakkels Paige her. Sagt på en anden måde: Skulle jeg være så uheldig at køre galt på cykel, knalde mit hoved ind i en lygtepæl og slå skallen, ville en mild omgang hukommelsestab, der slettede de små to timer “Elsk mig igen” har taget af mit liv, ikke være det værste, der kunne ske…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 BN 11 år siden

The Insider (17) skrev:
det er ikke, fordi "Hitch" har fortjent mere end en lille 4'er :-)


Hvis vi lige et øjeblik ser bort fra vores uenighed angående de to film, vi har i spil her, så finder jeg det næsten bekymrende, at de efter din mening bedste film i genren 'romantiske film' er nogle der kun ligger til en lille 4'er (en karakter, som jeg for Will Smith-filmens vedkommende iøvrigt godt kan tilslutte mig).

Jeg mener, har genren da efter din mening sletikke fostret nogen film til 6/6? Hvis dit svar herpå er nej, så vil jeg godt nok forholde mig skeptisk næste gang du selv anmelder en romantisk film. Ja, så tror jeg, jeg har mere fidus til dine anmeldelser af film fra andre genrer, hvor du altid konsekvent forstår at udpege filmenes kvaliteter og/eller beskrive mangler og svagheder.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#22 The Insider 11 år siden

#20,

21, BN, hvad er det nu for noget værre sludder? :-) Du er altid så glad for at bede os om at genlæse dine tidligere indlæg, hvis vi falder over noget, så nu vil jeg gerne bede dig om at skimme mine her i tråden og finde frem til, hvor jeg skriver, at jeg: A) Synes, at "Hitch" og "27 Dresses" er de bedste inden for genren (jeg er nærmest forarget over den antydning) og B) Ikke vil give mere end 4/6 til genrens bedste bedrifter. Eller, ja, skim eventuelt nogle af mine gamle anmeldelser, såsom min 6-stjernede bedømmelse af "Da Harry mødte Sally" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#23 wimmie 11 år siden

Tror bare jeg smider mig midt imellem og ender på 3/6 (dog en lille 3'er) til The Notebook ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#24 BN 11 år siden

The Insider (22) skrev:
21, BN, hvad er det nu for noget værre sludder? :-)


Well, det er den slags sludder, der opstår når du kommer med så fattige bud på gode romantiske film/komedier.

Når du skriver: "jeg har endda en forkærlighed for genren", så håber sådan en savlende filmnørd som mig jo på at få serveret nogle eksempler på nogle af genrens absolutte perler (set med DINE øjne). Og når du skriver: "jeg ville selv rangere "Hitch" og (hold da fest) "27 Dresses" langt, langt højere", så tog jeg dette (især inddragelsen af '27 Dresses') som nogle af dine personlige bud på topfilm fra genren. ... Men jeg tog tydeligvis fejl af din vending "langt, langt højere". Du mente velsagtens "langt, langt højere" fordi 'Hitch' ligger til 4/6 i modsætning til 'The Notebook', der kun får 1/6.

My bad. Sorry.

P.S. Jeg kan iøvrigt godt huske din 6/6-anmeldelse og -bedømmelse af 'Da Harry mødte Bahnsen' ... eller noget.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 The Insider 11 år siden

#24, godt spottet!
War. War never changes.
Gravatar

#26 Åkepool 11 år siden

Kruse (16) skrev:
Og så lad mig poste dens IMDb-rating, nu hvor vi er igang med at poste ligegyldigheder:

7.9/10

:)


Så må jeg lige på Imdb og afgive karakter, for jeg læner mig mere op ad Insider end dig og din medsammensvorne, BN, når det kommer til den her kedelige film. Jeg ligger vel et sted mellem Insider og Wimmie.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#27 Nicki52 11 år siden

Man kan slet i sammenligne den med The Notebook. Det eneste den har tilfælles er kærlighed og ulykkelig kærlighed. Og selvfølgelig skønne Rachel McAdams. Til The Notebook græd jeg fordi den var så rørende og sørgelig. Til denne her, nothing, ihvertfald fra mig. Halvdelen af salen sad derinde og hulkede. Og det kunne jeg ikke forstå. Titanic er mere rørende. Jeg forventede at denne film skulle være ny The Notebook og blev skuffet. 2/6.

Men lige en besked til de tøser der sad ved siden af mig: HOLD KÆFT!!! I SKAL IKKE SIDDE OG KOMMENTERE FILMEN HØJLYDT UNDER FILMEN!!! OG NÅR LYSET BLIVER TÆNDT, SKAL DET IKKE TAGE 10 MINUTTER FØR I GÅR UD, FOR I SPÆRRER FOR OS ANDRE!!!

Så fik jeg lige alle mine aggressioner ud. Puha!!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#28 Åkepool 11 år siden

Nicki52 (27) skrev:
OG NÅR LYSET BLIVER TÆNDT, SKAL DET IKKE TAGE 10 MINUTTER FØR I GÅR UD


Jeg bliver altid siddende og lurer diverse credits og så kan folk sgu gå uden om. Du går vel heller ikke med det samme filmen er slut, hvis du ser en Marvelfilm? ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#29 wimmie 11 år siden

Åkepool (28) skrev:
Jeg bliver altid siddende og lurer diverse credits og så kan folk sgu gå uden om. Du går vel heller ikke med det samme filmen er slut, hvis du ser en Marvelfilm? ;)


Men hvis du sidder ned spærrer du vel helle ikke for at andre kan komme forbi (med mindre du er p.... provokerende og bare sidder med fødderne oppe? ;)

Tror han mener at de stod i vejen (kunne jeg forestille mig) :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#30 Nicki52 11 år siden



wimmie (29) skrev:
Tror han mener at de stod i vejen (kunne jeg forestille mig) :p

Det gjorde de også. De var igang med samle deres ting sammen som tog en evighed.

Åkepool (28) skrev:
Du går vel heller ikke med det samme filmen er slut, hvis du ser en Marvelfilm? ;)

Nu var det Elsk mig igen, så er man godt nok nørder hvis man vil vide hvem der har sounddubbet den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: