“En frygtelig kvinde” bliver ikke mindre frygtelig af, at du lader din kvinde kigge ind i kameraet til klassiske strygere. Det forvandler den ikke til “Antichrist”, der netop ikke reducerede hende til heks – han havde også et ansvar! I stedet må du stå ved, at du har lavet en kvindefjendsk lortefilm. Og det er synd for dig, Christian.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Silver666 6 år siden

Sikke da en barnlig anmeldelse
Gravatar

#2 pow9199 6 år siden

Enig. Filmz var et af mine favorit sites før i tiden, men under Morten er det simpelthen blevet for useriøst.
Gravatar

#3 Geekalod 6 år siden

er der ikke andre filmhjemmesider med et brugbart forum vi også kan bruge egentlig? måske lidt mere seriøst end denne hvor anmeldelserne virker en smule dumsmarte og forummet hovedsageligt består af selvretfærdige netpirater der er nedladende overfor kvinder, mennesker af anden race, lavtlønnede, uuddannede osv? for i min verden skal der være plads til alle. på nær hvis man begår ulovligheder som downloads af film. så bidrager man ikke til hverken filmindustrien eller samfundet og så kan man godt finde et andet sted AMIRIGHT?!
Gravatar

#4 filmz-Viceguy 6 år siden

Alligevel den mest ukonstruktive anmeldelse jeg nogensinde har læst. Det er vel egentlig ikke en anmeldelse som sådan, men snarere et blog-indlæg?
Gravatar

#5 Slettet Bruger [4171144042] 6 år siden

Flot skrevet af Mortens kæreste!
Gravatar

#6 Gasivodo 6 år siden

Morten ønsker sig et sæt nosser til jul.

Hurra for 2017. Året hvor kvinden ikke længere kunne være skyldig i noget som helst :-D
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#7 Sentrax 6 år siden

Andre har givet den 5/6.. Den bliver kaldt for satire.

Skriv ny kommentar: