Næstefter den horrible “The Wicker Man” må “Epic Movie” betegnes som årets mest ulidelige bommert. De (forhåbentlig) yderst få, der nød filmen i biografen, kan dog glæde sig over, at dvd-udgivelsen byder på et overraskende godt transfer, et acceptabelt lydspor og en fin portion ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Is 16 år siden

En af de film jeg aldrig kommer til at se...
Gravatar

#22 filmz-Krogsoe 16 år siden

Årets stinker sammen med EvanAlmighty.
Gravatar

#23 filmz-jeangrey55 16 år siden

hvem spiller wolwerrine fordi han ligner godt nok en grim nar
Gravatar

#24 icetea 16 år siden

#23 Vince Vieluf ifølge IMDB :)

http://imdb.com/name/nm0896735/
Gravatar

#25 filmz-Darkxs 16 år siden

:X den film er dårlig når man tænker på hvor åndsvag og meningsløs den film er, den er slet ikke så sjov som man skulle tro! bare en stor potion af de mest solgt film, blandet sammen til en stor gang LORT!
-5/5
Gravatar

#26 filmz-Is 16 år siden

Selvom denne film er en stor gang lort, så har den faktisk tjent rigtig meget...
http://boxofficemojo.com/movies/?id=epicmovie.htm
Gravatar

#27 Slettet Bruger [3901732821] 16 år siden

Uden tvivl den værste film, jeg har set!

Den er pinlig og latterlig ud over alle grænser, man sidder sgu virkelig bare og krummer tæer, og filmen bliver bare værre og værre undervejs!

Føj, føj, føj...

At se denne film er sgu lige så dumt som at melde sig til at deltage i en reallife version af Hostel...

BWADR!

Jeg vil hellere gennembore mit hjerte med det sløveste sværd i verden, end jeg vil se denne film igen..

P.S. Den elendigt lavede bæver er vist lavet dårligt med vilje; en hentydning til de kritiserede CGI-dyr i narnia...
Gravatar

#28 enfilmnørd 16 år siden

Vil også lige brokke mig.
DEt er den ringeste film jeg nogensinde har set, eller det jeg har set af den, hvilket er omkring halvdelen. Er fuldstændig enig med anmelderen(stakkels fyr), den er exceptionel ringe.
Jeg vil nok kalde den verdens værste film, men er i tvivl om det overhovedet kan kaldes en film

NB Har heller ikke betalt for at se filmen
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#29 kasper.jen 16 år siden

Dette er ren tortur!! Det er vist ikke muligt at lave en dårligere film!

Skriv ny kommentar: