Næstefter den horrible “The Wicker Man” må “Epic Movie” betegnes som årets mest ulidelige bommert. De (forhåbentlig) yderst få, der nød filmen i biografen, kan dog glæde sig over, at dvd-udgivelsen byder på et overraskende godt transfer, et acceptabelt lydspor og en fin portion ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 16 år siden

Og tak for alle de søde kommentarer, drenge og piger :-) det er dæleme dejligt med lidt støtte efter sådan en traumatisk oplevelse...
War. War never changes.
Gravatar

#12 elwood 16 år siden

#11 Indrøm nu bare den virkelig grund til du ikke ku li filmen...

Den var ikke optaget Håndholdt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 The Insider 16 år siden

Øv... havde håbet, der ville gå lidt længere tid, før jeg behøvede at krybe til korset ;-) Come on Greengrass! Giv os verdens første håndholdte crazy komedie!
War. War never changes.
Gravatar

#14 filmz-TC 16 år siden

Hold kæft noget lort..... Den er pinlig og absolut ikke sjov. Se den aldrig!!! Jeg vil heller skvatte i badet end se den igen.
Gravatar

#15 filmz-Starscream 16 år siden

Blev meget skuffet over filmen, regnede med den var på højde med "Not another Teen movie"... jeg tog fejl. Mage til utiltalende makværk skal man da lede længe efter. Den ligger sjovt nok også #65 på Bottom 100 på imdb.
Megatron has fallen! I, Starscream, am now your leader. Decepticons, follow me!
Gravatar

#16 mr gaijin 16 år siden

Jeg får næsten lyst til at lade mig pine af den bare for at bekræfte min egen gode smag :)

Edit: Selvfølgelig først når den er at finde på tv eller på et fly. Jeg vil ikke betale for at lide. Livet er smertefuldt nok i forvejen.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 Bohemian 16 år siden

man bliver ganske enkelt uintelligent af at se dette lort...

Jeg bliver sgu pinlig berørt når jeg ser lort som dette
Free in serenity.
Gravatar

#18 filmz-DocDoom 16 år siden

Ha, det er da en af de værste anmeldelser, jeg nogensinde har læst (altså; selve anmeldelsen fejler ikke noget).

Men det er da også en udtjent genre.

Hvis den er bare ½ så dårlig som White Chicks; der er på top 5 over de ringeste film, jeg nogensinde har set; så er det skidt. Og det lader det til.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#19 filmz-raga_muffin 16 år siden

Jeg giver anmelderen 100% ret i det her. Den her film er simpelthen så elendig, at jeg hellere ville slås med Tank Abott end at se den! For helvede den er ringe!
Gravatar

#20 filmz-PDN 16 år siden

Det er nok den dårligeste film jeg har set til dato..
At man kan lave en komedie, så ikke-sjov forstår jeg virkelig ikke..

Skriv ny kommentar: