Næstefter den horrible “The Wicker Man” må “Epic Movie” betegnes som årets mest ulidelige bommert. De (forhåbentlig) yderst få, der nød filmen i biografen, kan dog glæde sig over, at dvd-udgivelsen byder på et overraskende godt transfer, et acceptabelt lydspor og en fin portion ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 elwood 16 år siden

Hehe det lyder som om at man faktisk ville blive mere underholdt af Steel, end den her film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 Noccio 16 år siden

Stakkels anmelder...
Gravatar

#3 Yoda 16 år siden

Stakkel dem, der uforvarende kommer til at se filmen...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 filmz-isaac 16 år siden

Kan ikke give anmelderen mere ret. Den er ELENDIG. Han rammer så meget spot on hvad angår humoren. Der er ingen. Absolut ingen. Den er fuldstændigt blotlagt for skuespilsmæssigt kvalitet. Godt jeg ikke betalte penge for den. Uden at lyve, så gik jeg bogstaveligt taltog tænkte på under filmen om man rent faktisk kan kræve pengene tilbage i biografen, hvis man var inde og se den derinde.
Man får sgu mange skumle tanker under sådan en elendig film.
:O

Jeg grinte, uden at anstrenge mig, ikke én eneste gang gennem hele filmen. Valgte at stoppe 20 mins før tid, da den simpelthen var spild af tid.
Den ene stjerne må være pga den rødhårede babe der er med. Lækker og blank som et spejl. Just how we like em :O.
Gravatar

#5 filmz-Kragmose 16 år siden

At læse denne anmeldelse = fryd.

:P
Gravatar

#6 colaholic 16 år siden

Kan kun være enig..denne film er en stinker af format.
Gravatar

#7 Kram 16 år siden

Det største spild af penge siden de Fantastiske 4 (den nye).

Håber ikke anmelderen tog imod filmen frivilligt ;).
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#8 Winniepooh 16 år siden

Denne anmledelse er ligeså morsom som Empire fremragende biografanmeldelse af date movie.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#9 filmz-RavenDK 16 år siden

Elendig film.
Den alleraller sidste joke er dog temmeligt sjov, og sikre filmen for ikke at gå i negative stjerner!

1/5 *
________________________________________
Dø Ung - Ore die trying!
Gravatar

#10 icetea 16 år siden

Hehe, synes den var sjov, men! det er så også kun pga. jeg vidste hvilke elendige skuespillerpræstationer og ALT andet jeg ville gå i møde :)

Det eneste rigtigt sjove i filmen, synes jeg er der hvor
Mr. Tumnus er det vidst nok, der gør grin med MTV cribs hehe :) og har TV med scarface over det hele. Lige det indslag synes jeg var sjovt nok
, ellers er resten af filmen jo ikke andet end elendigt skuespil.

Betalte forresten ikke penge for at se den!

Så den får 2/6

Skriv ny kommentar: