Der er mange ting man kunne slå ned på i “Eragon”, men først og fremmest viser filmen med al tydelighed, at det ikke er nok bare at have et populært forlæg. Episke fortællinger kræver troværdige og komplekse karakterer, for at vi kan føle med dem – og føle, at der er noget på spil. Måske er der noget på spil i “Eragon”, men vi har glemt det så snart filmen er færdig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-bullettooth 17 år siden

hvad for Irons og Malkovich til at sige ja til sådan et projekt..har de ikke læst manus inden start..... trist!!!
--------- for rent ---------
Gravatar

#12 filmz-fidomuh 17 år siden

Hum, ud fra de anmeldelser jeg har laest af selve bogen, saa vil jeg nu stadig tage ind og se den..

Ioevrigt vil jeg gerne slaa anmelderen i hovedet..

Eragon = Aragorn? Undskyld? Er de blind?
Eragon
Dragon ?

Jeg ved ikke om du kan se det? :)

Saa vidt jeg husker ud fra hvad jeg har faaet fortalt om bogen, saa er Eragon "drage barnet" eller saadan noget? :)

Ioevrigt syntes jeg nu det er rimeligt faengende og selvom det lyder som Aragorn hvis man mumler grusomt, saa er det nu stadig et andet navn ..

Jeg maa heller ikke kalde hovedpersonen i min film for Sam eller hvad?

Anywho, jeg skal nok give en tilbagemelding loerdag morgen naar jeg vaagner :P
Did you see a sign on the front lawn saying: "Dead Nigger Storage" ?!
Gravatar

#13 filmz-rupert giles 17 år siden

Quelle surprise. Filmen sucker. Jeg har selvfølgelig ikke selv set den, men anmeldelsen passer meget godt med mit indtryk af traileren. Især sammenligningen med Xena og Hercules er lige i øjet. Jeg regner dog ikke med, at Ara... undskyld... Eragon har det samme glimt i øjet og selvironi, som de to serier trods alt havde (på en god dag). Det ligner noget selvhøjtideligt vås af værste Hollywood skuffe.

Men jeg har som sagt ikke set filmen, så hvad ved jeg. Jeg må stole på anmelderne, for jeg har heller ikke tænkt mig at se den. Basta.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#14 Bohemian 17 år siden

Kunne godt forudse dette ud fra trailere til filmen..
Free in serenity.
Gravatar

#15 keitel 17 år siden

tjah har bestillt billet til på fredag, det er sgu lige før jeg skulle afbestille, men nu checker jeg lige nogle andre anmeldelser, anmelderne herinde er temmelig tit al for hårde.
Gravatar

#16 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg har set frem til Eragon, men sikke masse dårlige anmeldeser!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#17 filmz-grev_michal 17 år siden

hvis man kan give sincity 6 stjerner burde den her da også få 6 som minumum selvom det er en stinker :-)

Havde nu heller ikke forventet det store af denne film
Gravatar

#18 Patriarch 17 år siden

Enhver der har set bare 2 sekunder af en trailer bør vide bedre end at se denne film :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 fjols 17 år siden

Haha, jeg tænkte præcis det samme da jeg så traileren. FØJ FOR DEN LEDE VAMLE MØGFILM.
Gravatar

#20 filmz-Kadann 17 år siden

Well, den får en højere karakter end jeg havde forventet, ud fra det jeg har set i traileren. :)

#12 -

Gad vide hvorfor en del folk kom med kommentar omkring navnet, da der kom informationer omkring denne film.. er de også blinde?

Om navnet er inspireret af det ene eller det andet, så kan man ikke komme udenom at det ligger RET tæt op ad Aragorn.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: