Der er mange ting man kunne slå ned på i “Eragon”, men først og fremmest viser filmen med al tydelighed, at det ikke er nok bare at have et populært forlæg. Episke fortællinger kræver troværdige og komplekse karakterer, for at vi kan føle med dem – og føle, at der er noget på spil. Måske er der noget på spil i “Eragon”, men vi har glemt det så snart filmen er færdig.
#11 filmz-bullettooth 17 år siden
#12 filmz-fidomuh 17 år siden
Ioevrigt vil jeg gerne slaa anmelderen i hovedet..
Eragon = Aragorn? Undskyld? Er de blind?
Eragon
Dragon ?
Jeg ved ikke om du kan se det? :)
Saa vidt jeg husker ud fra hvad jeg har faaet fortalt om bogen, saa er Eragon "drage barnet" eller saadan noget? :)
Ioevrigt syntes jeg nu det er rimeligt faengende og selvom det lyder som Aragorn hvis man mumler grusomt, saa er det nu stadig et andet navn ..
Jeg maa heller ikke kalde hovedpersonen i min film for Sam eller hvad?
Anywho, jeg skal nok give en tilbagemelding loerdag morgen naar jeg vaagner :P
#13 filmz-rupert giles 17 år siden
Men jeg har som sagt ikke set filmen, så hvad ved jeg. Jeg må stole på anmelderne, for jeg har heller ikke tænkt mig at se den. Basta.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#14 Bohemian 17 år siden
#15 keitel 17 år siden
#16 filmz-Narniabæver 17 år siden
#17 filmz-grev_michal 17 år siden
Havde nu heller ikke forventet det store af denne film
#18 Patriarch 17 år siden
#19 fjols 17 år siden
#20 filmz-Kadann 17 år siden
#12 -
Gad vide hvorfor en del folk kom med kommentar omkring navnet, da der kom informationer omkring denne film.. er de også blinde?
Om navnet er inspireret af det ene eller det andet, så kan man ikke komme udenom at det ligger RET tæt op ad Aragorn.