Alt i alt så er det her filmen du bare må have på din hylde. En af årets mest geniale film og med en udgivelse der til fulde kan kaldes for: En smuk DVD!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 myggen 17 år siden

Plejer sådanne tråde ikke at blive automatisk låst? Sidste indlæg var 5 måneder gammelt? Er grænsen 6?
Kværulant extraordinaire

#12 17 år siden

11: Ha! jeg gik i præcis samme fælde for et par dage siden, og administrator svarede: Nix, anmeldelser og artikler låses aldrig, kun nyheder og alm. forumindlæg.

http://www.filmz.dk/forum/item/7713/#first #24-#25
Gravatar

#13 Patriarch 17 år siden

Hvilket er en fin nok politik...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 myggen 17 år siden

Fair nok, det kunne jeg så ikke huske :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#15 filmz-Munk 17 år siden

#9

Du har sku ret.. Sådan er det når man skal være klog i beruset tilstand!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#16 filmz-Mizz-freak 17 år siden

Skøn film:p Russel Crowe skulle have en oscar for den rolle:p Det burde Paul Bettany sgu oss:p Hat han nogen sinde vundet en oscar , egentlig ?+?
Gravatar

#17 filmz-Munk 17 år siden

Paul Bettany, nej, og selvom jeg synes han er utrolig er det dog et spørgsmål om han har lavet noget der direkte berettiger til en oscar..

Russell vandt for Gladiator, men var ligeledes fantastisk i The Insider og til dels Cinderella Man!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#18 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg er enig #16
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#19 filmz-Mizz-freak 17 år siden

meget smuk film , ubeskriveligt flot skuespil fra både Russel Crowe , Jennifer Connelly og Paul Bettany ,,,
Filmen kan godt være langtrukken , men den er det værd og har en flot slutning ,,
Gravatar

#20 filmz-Mizz-freak 17 år siden

Neij tænk engang , syntes snart han burde vinde en oscar , han er en så fantastisk skuespiller ,,,

Skriv ny kommentar: