Alt i alt så er det her filmen du bare må have på din hylde. En af årets mest geniale film og med en udgivelse der til fulde kan kaldes for: En smuk DVD!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Munk 21 år siden

Den mest geniale film jeg nogensinde har set... A Beutiful Mind er helt igennem suværen og Russel Crowes præstation som Dr. John Nash var helt og aldeles uovertruffen....

Morten Munk
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 Riqon 18 år siden

Sikke da en spoiler-anmeldelse?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 lyspunkt 18 år siden

Så er det da et held, at den er tre år gammel :-/
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#4 myggen 18 år siden

Man burde lade denne hund ligge begravet, men jeg kan simpelthen ikke se hvad der er af spoilere i nogen af anmeldelserne? At han er skizofren?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#5 pulse83 18 år siden

#4 Nu gider jeg ikke at læse anmeldelsen, men hvis der står at han er skizofren, så er det da klart en spoiler. Det bliver jo ikke afsløret før en time eller mere inde i filmen at han er skizofren, og er på det tidspunkt en kæmpe overraskelse. Det var det ihvertfald for mig, da jeg så den første gang.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#6 myggen 18 år siden

Jeg kendte en anelse til Nash i forvejen, og vidste godt han var skizofren, men jeg var sgu' da alligevel ikke helt sikker på, (spoiler) hvad der var i hans hoved, og hvad der ikke var, så jeg synes ikke den information ødelagde noget.

Og lad os så lade denne her dø en stille død.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#7 filmz-Is 17 år siden

Det er et mæsterværk der bør ses af alle. 6/6
Jeg forstår ikke hvorfor det ikke var Russel Crowe der fik en oscar. Han spiller meget bedre end Denzel Washington
Gravatar

#8 filmz-Munk 17 år siden

Denzel fik ikke oscaren det år, men derimod Adrian Brody for en ligeledes mindeværdig præstation i Pianisten..

Er tilhænger af Russel skulle have haft den gruppen, men kan godt leve med at den gik til anden side, da Brodys skuespil i Pianisten som sagt også er fænemonalt!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#9 JannikAnd 17 år siden

#8 - Desværre, du tager fejl. Brody nappede den først året efter. Denzel snuppede den - rigtig nok - for øjnene af Crowe.

For nørdet at korrigere om sådanne bagateller en lørdag nat...

#10 17 år siden

#7: Jeg er helt enig, 'mæster'.

Skriv ny kommentar: