Der er garanteret både en masse drilske drengerøve og midaldrende mænd, som vil ryste på hovedet over min manglende begejstring for “The Expendables”. Men personligt synes jeg, at Sylvester Stallones hyldest til 1980’ernes actionbrag savner både selvironi, charme og mindeværdig action. Diskens AV-præsentation er solid, og skiven indeholder en hel del velproduceret ekstramateriale. Fans kan investere i denne Blu-ray med god samvittighed, men personligt ville jeg i stedet købe en af de mange overlegne actionfilm på markedet.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “The Expendables”-interview med Sylvester Stallone.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 stalker 13 år siden

Jeg må indrømme at jeg fik hvad jeg havde forventet, Humor, flotte efekter og action i høj tempo, uden at det blev overgeart, glæder mig meget til en 2ér
Gravatar

#2 Riqon 13 år siden

Vil se om jeg kan komme før elwood denne gang.

Billede 1
- Så er sommerfuglen næsten færdig. Lyserøde vinger, præcis som du bad om.
- Awesome.

Billede 2
(Michael Bay havde også en kortvarig indflydelse på produktionen...)

Billede 3
- I do.

Min begrænsede fantasi rakte ikke til de sidste par billeder ...

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 BN 13 år siden

Riqon (2) skrev:
Min begrænsede fantasi rakte ikke til de sidste par billeder ...


Her er lidt hjælp fra MIN ligeså begrænsede fantasi:

Billede 4
- Kun George Michael har en mere skarpt markeret skægstubbe-grænse end mig!


Billede 5
- Vi havde oprindeligt et godt manuskript. Vi har tabt det et sted herude på marken.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 MikkelMumbles 13 år siden

Bliver jo nødt til at eje den, blot pga. Filmz interviewet. :-)

Men ganske enig - filmen er desværre ikke sjov, actionproppet eller underholdende. Den virker derimod (sjovt nok) præcist lige så ringe som de gamle Chuck Norris, Van Damme, Lundgreen etc. film, og forsøger ikke at være mere. Den tager sig selv for alvorligt, til at man hverken orker at grine eller i det hele taget gider at følge med i handlingen.

Havde handlingen været langt længere ude som f.eks. den nye A-team, kunne filmen måske være blevet bedre...

Ærgeligt nok, virker filmen i sidste ende jo også som en direkte modsætning til Stallones nyeste udpluk som Rocky Balboa og Rambo. Både kamera-arbejdet og klipningen minder mere om en "bourne"-wannabe end en pro's arbejde.


Oh well, måske den kan komme på hylden en dag den koster 25,-....
Gravatar

#6 filmz-Sichlau 13 år siden

Tak for en god anmeldelse. Jeg er helt enig.
Gravatar

#7 filmz-Myrepip 13 år siden

Helt enig med Insider. Expendable blu-ray udgivelse!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#8 evermind 13 år siden

Ham intervieweren på ekstramaterialet er irriterende!!!1 ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9 MOVIE1000 13 år siden

Jeg havde nu forventet 6/6 fra ekstramaterialet især fordi det er johan der har anmeldt den :D

Men filmen er på juleønskesedlen ellers så køber jeg den 1. juledag ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Silver666 13 år siden

CPL. Hicks (5) skrev:
Bliver jo nødt til at eje den, blot pga. Filmz interviewet. :-)

Men ganske enig - filmen er desværre ikke sjov, actionproppet eller underholdende. Den virker derimod (sjovt nok) præcist lige så ringe som de gamle Chuck Norris, Van Damme, Lundgreen etc. film, og forsøger ikke at være mere. Den tager sig selv for alvorligt, til at man hverken orker at grine eller i det hele taget gider at følge med i handlingen.

Havde handlingen været langt længere ude som f.eks. den nye A-team, kunne filmen måske være blevet bedre...

Ærgeligt nok, virker filmen i sidste ende jo også som en direkte modsætning til Stallones nyeste udpluk som Rocky Balboa og Rambo. Både kamera-arbejdet og klipningen minder mere om en "bourne"-wannabe end en pro's arbejde.


Oh well, måske den kan komme på hylden en dag den koster 25,-....
You gotta be kidding!
.Den nye A-Team var det værste lort lavet længe
,der kan man virkelig snakke om klippning af action scener så man ikke kunne se hvad der forgik.

The Expendables havde dog også en del hurtig klip men ikke så det blev forvirrende syntes jeg.
Action scenerne var vild fede og overall det coolest action film i år.
Vi var 8 knejter i bio og se den, følte os alle godt underholdt :-)

Skriv ny kommentar: