Filmatiserede skuespil bliver ofte kritiseret for at være stive og unaturlige, men jeg var i den grad solgt på “Familien”. Ikke mindst på dens groteske karakterer. Det er drama i yderste potens, hvor nogle af de bedste skuespillere i Hollywood får en chance for at spille med musklerne. Heldigvis tjener skuespillet i sidste ende historien frem for at blive rent teatralsk onani.
#1 bjarke 11 år siden
#2 The Vossen 11 år siden
Der er dog en film der hedder "August: Osage County" - er det den film denne anmeldelse henvender sig til? Jeg er godt nok ved at være forvirret.
Nyhedsskribenter kan heller ikke finde ud af at stave Aronofskys "Noah" rigtigt - her skrives der i stedet "Noa" - er det fordi man er doven så det basker, at man ikke lige orker at få det sidste "h" med?
#3 Åkepool 11 år siden
Muligheden foreligger, eftersom den danske titel på "August: Osage County" netop er "Familien" ;)
#4 The Vossen 11 år siden
Iøvrigt piner det mig at man har valgt at oversætte "Noah" til "Noa" - det er jo direkte pinligt og skide latterligt. Det er et fucking "h" der mangler for at fuldføre den rigtige titel.
#5 Kruse 11 år siden
#6 Highland Park 11 år siden