Den niende sæson af “Family Guy” er en af seriens sjoveste – og det siger alligevel en del. Hvis den gode stime fortsætter, er der ingen grund til at tro, at “Family Guy” ikke vil kunne nappe titlen som ‘vor tids bedste animationsserie’ fra hovedkonkurrenten “The Simpsons”, som – i modsætning til “Family Guy” – endnu ikke er kommet sig over sin mangeårige midtvejskrise. Hverken billed- eller lydkvaliteten er just værd at råbe hurra for, men ekstramaterialet er ofte lige så underholdende som udgivelsens 15 episoder. Et must for fans.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Peteryde 13 år siden

Undskyld, men er det ikke kun sæson 8 vi er kommet til ?
Gravatar

#2 filmz-Utyske 13 år siden

#1 -

Så vidt jeg ved, er sæsonerne delt op på en anden måde i EU, end de er i USA.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Jew!!!!!

Og jeg fik seriøs latterkrampe da Peter lige sku giv Meg lidt Gas, da han snakkede japansk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Skeloboy 13 år siden

Har lige fået købt sæson 6 og 7(R2), mangler stadig at se 5, 8 og 9(de havde ikke 5'eren i Stereo Studio).
Og det er fandeme sjovt...:)
Gravatar

#5 krille 13 år siden

Det er mærkeligt at man kalder det her for sæson 9. Hvis man går ind under Family Guy på IMDB og ind under episodeguiden, så hører de her afsnit, som er i den her boks til sæson 7 og sæson 8. F.eks. "Road to the Multiverse" er første afsnit i sæson 8. Det er da mærkeligt.
Fear can hold you priosoner. Hope can set you free. Tagline. The Shawshank Redemption
Gravatar

#6 Skeloboy 13 år siden

#5 - det skyldes, at sæson 4 blev aflyst midtvejs. Derfor er R2 udgivelsen af sæson 5 i Danmark faktisk den sidste halvdel af sæson 4.

Du kan læse om det på wiki
Gravatar

#7 krille 13 år siden

Er stor fan af serien og har allerede købt den her boks. Det er hyle morsomt
Fear can hold you priosoner. Hope can set you free. Tagline. The Shawshank Redemption
Gravatar

#8 thomasegebaek 13 år siden

Vil lige minde folk om det faktum at Futurama er den bedste animationsserie nogensinde overhovedet.
Gravatar

#9 Lethal Injection 13 år siden

Er jeg den eneste herinde der ikke kan lide Family Guy og syntes det er vildt overvuderet?
Jeg kunne godt lide de første 3 sæsoner men efter det blev "zombiefied" har jeg bare givet op. Det største problem er stadig at, og jeg ved godt det er en klishé at sige det, men de fleste jokes (eller sketches som de egentlig er) er virkelig out-there og bizarre og de bliver ved i ALT FOR LANG TID! Det er ret ynkeligt at bruge 5 minuter på EN sketch. 5 minuter ud af en 20 minuter lang spilletid, people!
Quackmire og Mayor West er stadig en klasse for sig, men ellers fungere det bare ikke for mig. Ellers velskrevet anmeldelse, selvom jeg ikke er enig i karateren. Jeg ville rykke mere hen ad en 3/6, haha..

Seth MacFarlane er også blevet til noget af en cash-cow, så nu bliver han betalt for at spytte ud andre sketch shows, og Family Guy kopier med enkelte twists; som American Dad, Seth MacFarlanes Cavalcade of Cartoon Comedy og værst af alt: The Cleveland Show!
Hvad syntes du om Cleveland Brown's Spin-off, Johan? :)
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#10 filmz-Utyske 13 år siden

Szyslak (9) skrev:
Er jeg den eneste herinde der ikke kan lide Family Guy og syntes det er vildt overvuderet?

Den eneste i verden, garanteret!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: