På trods af de talrige mangler i “Fantastic Four”, ser jeg alligevel frem til en potentiel toer. Langt størstedelen af filmen her bliver brugt på eksposition og introduktion, så måske vil de i toeren for alvor gøre entré i tegneseriens fine univers og virkelig udnytte dets potentiale. På trods af en god portion humor og et par fine skuespillere i hovedrollerne, er “Fantastic Four” en kold, flad og ujævn oplevelse på næsten alle leder og kanter. På dvd bliver filmen præsenteret på fineste vis, og ekstramaterialet er fantastisk. Undskyld, jeg skal nok tie stille nu.
#11 lyspunkt 18 år siden
#12 filmz-fidomuh 18 år siden
Mage til l**t skal man sq lede laenge efter.. Bevares, den er da flot lavet.. Men naar der kun er 2 skuespillere som er noget vaerd.. Saa er det sq svaert at blive underholdt.. Mr. Fantastic spiller noget saa afsindigt daarligt.. Ben Grim, og Johnny Storm, er de eneste der formaar at hive filmen lidt op.. Det bliver saa oedelagt totalt af en daarlig historie, som bliver meget daarligt vist frem..
De skulle nok have brugt mere tid paa at udvikle personlighederne, end paa at forklare hvordan deres kraefter haenger sammen.. Specielt fordi publikum godt ved at mange af de ting ikke kan lade sig goere.. :)
#13 Kalle Ferm 18 år siden
#14 dyg 18 år siden
#15 lagoni 18 år siden
Så når man når 26 år, vender man og bliver en 13-årig sms-tøs? Så er der meget der giver mening. Anyway, tillykke :)
#16 keitel 18 år siden
#17 dyg 18 år siden
Ok, nu er det for meget, hvad der startede som kedsomhed er nu blevet direkte ulækkert. Må hellere daffe over i Doom-tråden og brokke mig lidt over den.
#18 filmz-Ptr^ 18 år siden
1/6.
#19 Yossarian 18 år siden
men ønsker mig den alligevel. gider ikke bruge penge på den..;b
#20 filmz-Spam a lot 18 år siden
Filmen kommer i glemme kassen sammen med Hulk og Daredevil.. og håber nu ikke der kommer en hel kavalkade af historien om dem. den skal have 3/6
i to'eren skal de battle mod de "fantastiske" 5 bøsser.. The Thing with a Thong.. giftigt!