På trods af de talrige mangler i “Fantastic Four”, ser jeg alligevel frem til en potentiel toer. Langt størstedelen af filmen her bliver brugt på eksposition og introduktion, så måske vil de i toeren for alvor gøre entré i tegneseriens fine univers og virkelig udnytte dets potentiale. På trods af en god portion humor og et par fine skuespillere i hovedrollerne, er “Fantastic Four” en kold, flad og ujævn oplevelse på næsten alle leder og kanter. På dvd bliver filmen præsenteret på fineste vis, og ekstramaterialet er fantastisk. Undskyld, jeg skal nok tie stille nu.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 lyspunkt 18 år siden

Jeg skal da nok have denne film, når den når under £9, og hvis man ikke har nogle forventninger eller forventer noget bras, så håber jeg at jeg alligevel bliver positivt overrasket.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#12 filmz-fidomuh 18 år siden

Maa give denne film 1/6..

Mage til l**t skal man sq lede laenge efter.. Bevares, den er da flot lavet.. Men naar der kun er 2 skuespillere som er noget vaerd.. Saa er det sq svaert at blive underholdt.. Mr. Fantastic spiller noget saa afsindigt daarligt.. Ben Grim, og Johnny Storm, er de eneste der formaar at hive filmen lidt op.. Det bliver saa oedelagt totalt af en daarlig historie, som bliver meget daarligt vist frem..
De skulle nok have brugt mere tid paa at udvikle personlighederne, end paa at forklare hvordan deres kraefter haenger sammen.. Specielt fordi publikum godt ved at mange af de ting ikke kan lade sig goere.. :)
Did you see a sign on the front lawn saying: "Dead Nigger Storage" ?!
Gravatar

#13 Kalle Ferm 18 år siden

4 ud af 6 herfra. Det er popcornsunderholdning - og den udgiver sig ikke for mere end dette. Dens lidt ironiske distance er befriende. Jeg har aldrig læst tegneserien, måske derfor jeg synes således.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#14 dyg 18 år siden

Ej, den film er altzå bare zuper *sF* Zkal helt zikkert ha den på DvD.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 lagoni 18 år siden

off-topic:

Så når man når 26 år, vender man og bliver en 13-årig sms-tøs? Så er der meget der giver mening. Anyway, tillykke :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16 keitel 18 år siden

Og jeg kan ikke fatte at Marvel har godkendt manuskriptet. Dr. Doom med i rumfærgen, arrrrrrrrrrggggghhhhh.....
Gravatar

#17 dyg 18 år siden

#15 - Tark for det, zøDe. Hvor er du bar' nuzZer!

Ok, nu er det for meget, hvad der startede som kedsomhed er nu blevet direkte ulækkert. Må hellere daffe over i Doom-tråden og brokke mig lidt over den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 filmz-Ptr^ 18 år siden

Intetsigende, ligesom 99 ud af 100 superhelte film, og 1'eren jeg her er der vist ingen der ikke kender titlen på.

1/6.
Gravatar

#19 Yossarian 18 år siden

tror ikke den er særlig god. .har ikke fået set den..
men ønsker mig den alligevel. gider ikke bruge penge på den..;b
Gravatar

#20 filmz-Spam a lot 18 år siden

en film man sagtens kan se en gang, og kun en gang.
Filmen kommer i glemme kassen sammen med Hulk og Daredevil.. og håber nu ikke der kommer en hel kavalkade af historien om dem. den skal have 3/6

i to'eren skal de battle mod de "fantastiske" 5 bøsser.. The Thing with a Thong.. giftigt!
We call it a draw!

Skriv ny kommentar: