På trods af de talrige mangler i “Fantastic Four”, ser jeg alligevel frem til en potentiel toer. Langt størstedelen af filmen her bliver brugt på eksposition og introduktion, så måske vil de i toeren for alvor gøre entré i tegneseriens fine univers og virkelig udnytte dets potentiale. På trods af en god portion humor og et par fine skuespillere i hovedrollerne, er “Fantastic Four” en kold, flad og ujævn oplevelse på næsten alle leder og kanter. På dvd bliver filmen præsenteret på fineste vis, og ekstramaterialet er fantastisk. Undskyld, jeg skal nok tie stille nu.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-jeangrey55 16 år siden

den er lidt får kort men et minus for lidt action og slutlingen var det bedste alså der vor de mod dr doom
Gravatar

#32 filmz-mcclane 16 år siden

jeg synes at den første film om de fantastiske fire var meget god det er jo også smag og behag som man siger men den var god også toer var god synes jeg.
Gravatar

#33 Bony 16 år siden

Jeg gad nok vide hvem det er der render rundt og hugger alle de punktummer og kommaer herinde på filmz skam jer usle tyveknægte i ved hvem i er
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#34 filmz-yoshimura 16 år siden

#33 My words exactly. Fortunately, the English periods and commas are still available. Phew ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#35 filmz-mcclane 16 år siden

filmen er bare en man må ha på dvd bedre end dæmonen helt sikkert og ekstra materialet er bare fedt

Skriv ny kommentar: