På trods af de talrige mangler i “Fantastic Four”, ser jeg alligevel frem til en potentiel toer. Langt størstedelen af filmen her bliver brugt på eksposition og introduktion, så måske vil de i toeren for alvor gøre entré i tegneseriens fine univers og virkelig udnytte dets potentiale. På trods af en god portion humor og et par fine skuespillere i hovedrollerne, er “Fantastic Four” en kold, flad og ujævn oplevelse på næsten alle leder og kanter. På dvd bliver filmen præsenteret på fineste vis, og ekstramaterialet er fantastisk. Undskyld, jeg skal nok tie stille nu.
#21 m 18 år siden
#22 chandler75 18 år siden
Jeg synes den er rimelig underholdende (især første del), at den har nogle ok figurer og at effekterne er acceptable. Filmen ser flottere og mere helstøbt ud end jeg havde regnet med.
Dog er jeg enig i at man sagtens kunne have fået meget mere ud af materialet, men jeg vil da gerne se en to'er. "Spider-Man" var også en rimelig tynd kop te, men "Spider-Man 2" var den måske bedste tegneseriesuperheltefilmatisering overhovedet.
#23 filmz-Orion 18 år siden
#24 HonoDelLoce 18 år siden
#25 dyg 18 år siden
#26 The Insider 18 år siden
Den endelige bedømmelse skal ikke tolkes som et gennemsnit.
#27 Kiksmann 18 år siden
#28 lyspunkt 18 år siden
Filmen var temmelig tynd, og i et noget lavere tempo end de øvrige Marvel-film, men jeg var da underholdt i de 1½ time det tog. Enkelte gode scener, nogle corny replikker og nogle rimelige effekter. 3/6
Apropos forventninger var de helt i top til SWIII, hvor jeg gik fra biografen særdeles skuffet.
For fremtiden vil jeg nok nedtone mine forventninger til samtlige film, jeg har planer om at se.
#29 Confused101 18 år siden
Kunne egentligt godt forestille mig 2'eren blev ret fed, siden etableringen af deres forhistorie er overstået.
En biting er iøvrigt jeg bedre kan lide filmens skabelseshistorie fremfor tegneseriens. Virkede mere gennemtænkt. At jeg så ikke er begejstret for valget med at gøre Von Doom til en penge- og magtgal gut, med superkræfter er jeg til gengæld noget mere tilbageholdende med at synes om.
#30 filmz-Is 18 år siden
Jessica Jessica bare du var min....