I sidste ende er Tim Storys “Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer” en tomhjernet farvelade, der glimtvis imponerer gluggerne, men aldrig gør sig alvorlige anstrengelser for at overraske. Selvom filmen i en eller anden udstrækning lever op til sine egne superheltepræmisser, så ville det måske have pyntet med bare en smule mere fantasi.
#21 enfilmnørd 17 år siden
Forummet her giver den jo heller ikke et entydigt dødsstød
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#22 Slettet Bruger [3497108099] 17 år siden
4/10 (på IMDb) - Hvad? Jeg troede rent faktisk den var dårlige.
Men efter at have set traileren for 2'eren og læst hvad folk siger om den (inkl. anmeldelser), så vil jeg ikke se den.
#23 filmz-Kragmose 17 år siden
Det er også den ene store grund til at jeg ikke har meget tiltro til den her film. Jeg kan stadig huske den kvalmende fornemmelse jeg fik omkring filmen da jeg første gang så traileren: "I just bought this tux." Denne replik afspejler mine forventinger til filmen.. desværre..
#24 Slettet Bruger [3188373594] 17 år siden
#25 Slettet Bruger [2252809197] 17 år siden
#26 Smurf 17 år siden
- Fear and Loathing in Las Vegas
#27 filmz-Aras 17 år siden
Jeg er ret sikker på at, hvis man kan lide den første, så kan man også lide den anden. Desuden synes jeg ikke, at humoren var specielt plat i filmene. Det skaber en meget god effekt i stedet for de (sædvanlige) død-alvorlige superhelte-film! Mellem 4-5 stjerner herfra!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#28 Twister 17 år siden
jeg synes også humoren fungerer fint. Actionen var virkelig sej og godt sammensat.
silver surfer var cool og hans rolle i filmen fungerede fint.
Konklussion: en stærk forbedring siden Fantastic four 1 og jeg kan stærkt anbefale at man tager ind at ser den hvis man trænger til en god omgang humor og action. 4.5/6 stjerner herfra.
#29 The Duck 17 år siden
Filmen syntes jeg var ok, men så heller ikke mere, små 3/6.
#30 Benway 17 år siden