I sidste ende er Tim Storys “Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer” en tomhjernet farvelade, der glimtvis imponerer gluggerne, men aldrig gør sig alvorlige anstrengelser for at overraske. Selvom filmen i en eller anden udstrækning lever op til sine egne superheltepræmisser, så ville det måske have pyntet med bare en smule mere fantasi.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 filmz-vassago 17 år siden

Jeg tror hvis man skal skyde bredt, så er det fra 10-18, give or take i begge ender. Men det er fans af tegneserierne, tegnefilmene og ikke mindst dem man kan prakke en masse merchandise på :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#52 Michael Andersen 17 år siden

#51 Tror der er mange voksne mænd, som godt kunne finde på at købe Jessica Alba-dukke ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#53 blahblah 17 år siden

#41. Ved jeg ikke, definer børnefilm. Er det en film som der er mange børn der ser? For så er SPider-Man og Batman Begins også børnefilm.
Er det en film gearet mod børn? For så er det ikke. Børn er med i målgruppen, men det er voksne også.
Gravatar

#54 filmz-Aras 17 år siden

Tjaa.. Den er jo ikke lavet decideret til børn (ligesom "Cykelmyggen Egon"), men det er en film som både børn og voksne kan se (hermed er det ikke sagt, at det er en familiefilm). Men altså, de fleste børn ser vel super-helte-film og det samme gør voksne, så målgruppen er vel ret bred...
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#55 Slettet Bruger [2252809197] 17 år siden

#41: Jeg vil klart sige, at der er tale om en børnefilm. Tonen og stemningen i filmen er på linie med marvels tegnefilmsserier og ikke med de lidt mørkere film.
Gravatar

#56 filmz-vassago 17 år siden

Man kommer ikke udenom at det primært er børn og unge der smider deres penge efter den her film. Der er da helt sikkert også voksne der ser den - men tvivler på at der er ligeså mange i alderen 25-100 år som der er i alderen fra 10-24 år.
Gravatar

#57 lagoni 17 år siden

Nu er den så teoretisk set forbudt for børn under 11, men ja, målgruppen er sikkert stadig 10-24 år :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#58 MouseMickey 17 år siden

som #54 også er inde på så er en børnefilm vel en film som specifikt henvender sig til børn.... Børnefilm er da ikke en betegnelse man bruger som udtryk for at den os er egnet for børn
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#59 fatcat 17 år siden

hvis ikke man kan kalde den en "børnefilm" så er den i hvertfald en "børnevenlig film".

Var skuffet over den - havde håbet på at den var bedre end etteren som mange havde forudsagt - men i mine øjne var den klart ringere.

Syntes at TMNT var klart bedre og langt mere spændendev- og den så jeg sammen med mine 4-årige datter - jeg tror hun ville have syntes at FF2 var mere sjov og mindre uhyggelig end TMNT (men det kræver nok at de lige lavede dansk tale til FF2 og det er nok for meget forlangt :) )
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#60 filmz-vassago 17 år siden

Den er næppe forbudt for børn under 11, da vi ikke har decideret censur herhjemme.

Skriv ny kommentar: