I sidste ende er Tim Storys “Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer” en tomhjernet farvelade, der glimtvis imponerer gluggerne, men aldrig gør sig alvorlige anstrengelser for at overraske. Selvom filmen i en eller anden udstrækning lever op til sine egne superheltepræmisser, så ville det måske have pyntet med bare en smule mere fantasi.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 filmz-JON 17 år siden

70: Mejet infomerene inlæg
Gravatar

#72 HonoDelLoce 17 år siden

Meget modent..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#73 filmz-JON 17 år siden

72: Tak. I lige måde.
Gravatar

#74 filmz-jeangrey55 17 år siden

sikkert bedder en eteren det kan man se på traileren
Gravatar

#75 kill the bills 17 år siden

Ikke så god det var kun silversurferen der var sej og der var et eller andet mærkeligt ved Jessica Albas øjne, de kontaktlincer så fandme sære ud.
Gravatar

#76 Hive 17 år siden

Hvorfor i alverden kigger du da også på hendes øjne? :D
Gravatar

#77 kill the bills 17 år siden

#76 De forstyrrede mig.
Gravatar

#78 filmz-mcclane 17 år siden

så fantastic four & the silver surfer blev faktisk begejstret over toe´er synes den var skide god den får 4/5 kanon fed tegneseriefilmatisering af de fire makkerpar doom vender tilbage fedt og sliver surfer er også en fed personlighed
Gravatar

#79 filmz-mcclane 17 år siden

så venter vi bare på en fantastisk trejde film i rækken af ff3 kan ik vente til den kommer kom nu hurtigt med den smiler..
Gravatar

#80 enfilmnørd 17 år siden

Så fik jeg set den. Bedre end jeg forventede, og bedre end etteren, men stadig ikke på højde med f.eks. Spiderman og X-men.

VEl en okay film
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: