Hvorfor skred mor fra far og de fire? Det må blive ved spekulationerne, men uanset hvad så forstår man hende. Og filmen? Ja, det er faktisk ikke den ringeste i serien. Den handler i øvrigt om, at Sofus’ ko skal vinde malkekonkurrencen til det store dyrskue. Bare ikke koen bliver stjålet undervejs… I den situation, og kun den situation, er det godt, vi stadig har Lille Per.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ericmase 10 år siden

Elsker billederne i denne anmeldelse! xD
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Mine døtre har en box med de gamle og de tre første af de nye. Sjovt nok kan de også bedst lide de gamle; på nær de første i sort/hvid, som de ikke rigtig gider. (De kan dog også lide de nye.)
Doctor Last Warning
Gravatar

#3 Quantom 10 år siden

Hvem har ikke savnet onkel Anders små perverse fistel stemme :)
Gravatar

#4 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Anders, den liderbuk
Doctor Last Warning
Gravatar

#5 Fredag 10 år siden

Normalt får jeg aldrig læst anmeldelser til sådanne film her, men spørgsmålet om hvor er mor, gjorde mig alligevel nysgerrig og heldigvis. Tak for et godt grin:-D
Gravatar

#6 klwn 10 år siden

Desværre er det ikke anmeldelsen man skal se, men den var underholdende :)
Gravatar

#7 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#5 & #6 Velbekomme og tak :)
Gravatar

#8 Andreas Ebbesen Jensen 10 år siden

Selv Sherlock Holmes vil ikke kunne have lavet en bedre deduktion. Sjoveste anmeldelse jeg længe har læst. Godt gået :)
'I don't want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying' - Woody Allen
Gravatar

#9 lyspunkt 10 år siden

Jeg synes den er fem stjerner værd.
Altså anmeldelsen.
Filmen får jeg nok aldrig set.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#10 MOVIE1000 10 år siden

Haha Morten skaf Far til fire boksen og anmeld den, den ville jeg elske og læse.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: