Af positive egenskaber må Ray Wise (Laura Palmers far i “Twin Peaks”) til gengæld fremhæves, der her spiller Anyas far og har et par virkelig gode scener. Ellers er filmen desværre en noget kedeligt udformet sag at kigge på og fremstår mere som en amerikansk high school-tv-serie end en spillefilm. Ej heller kan det amerikanske par matche den samme charme som Robert Hansen og Sofie Lassen-Kalke havde. På trods af titlen er “The First Time” blot mere af noget, man allerede har prøvet før – og bedre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 dewin 14 år siden

Håber at Regner Grasten snart går nedenom og hjem, så han kan f****** lære det. Det vil kun være fortjent for den mand; Danmarks største hykler som sidder og konstant tuder i medierne med brokkende vendinger om at Dansk filmbranche er for uoriginal og ikke satser nok på at bringe mere originalitet ind på markedet... HAHA, kommer fra manden der konstant laver det samme lort udelukkende for at pumpe penge ind på kontoen... og så lige et goddamn amerikansk. Skide hykler! Jeg får dårlig smag i munden når den grådige pengemaskine snakker som om han elsker film... imo voldtager han filmmediet for at mætte sin egen grådighed, og sin pengeliderlighed. LÆG DIG NED, REGNER!
Gravatar

#2 Cherrn 14 år siden

Jeg synes stadig det er langt ude, at filmen blev instrueret af hende, der spillede Nana.
Gravatar

#3 moviefan20 14 år siden

#2 Kan man egentligt kalde det "instruktion" når det er en klip-for-klip kopi af den originale? Til forfatterne: "Gider I oversætte dette manus til engelsk?". Til kameraholdet: "I skyder det bare præcis lisom dette [viser filmklip]". Til skuespillerne: "Prøv at gøre som de gør i den gamle version".

Hmm.. måske er det nærmere Tomas Villum Jensen, der instruerer "In absentia"?
Gravatar

#4 Kram 14 år siden

Hvem vil være den første med Nana sangen?
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#5 mr gaijin 14 år siden

Nanananananananana now! Baby give it up!

Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 14 år siden

Nananananananananaaanananaaaanananaaaa

Here comes the informer !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 nygaardpetersen 14 år siden

Synes godt nok det er tåbeligt at de bare direkte har kopieret den første film, som egentlig i sig selv er en mislykket fortolkning af en ellers ganske glimerende ungdomsbog. Mislykket er måske meget sagt, men filmen er jo en børneversion af bogen.
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

det vil sige at det er næsten ligesom Alfred Hitchcocks film Psycho da den blev geninspillet i 1990 ?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: