Filmens instruktør Pierre Morel stod ellers bag den overraskende effektive B-filmsagtige “Taken”, hvori Liam Neeson uddelte kontante håndmadder, men selv den mindste form for skyldig fornøjelse er totalt fraværende i denne flade og småkedelige omgang. I stedet irriteres man over en film, der er så uambitiøs og uinspireret skruet sammen, og man generes først og fremmest af John Travoltas figur, der leverer replikker, som skal lyde seje, men i stedet fremstår tåkrummende kiksede. På trods af titlen er der end ikke skyggen af kærlighed tilstede i “From Paris with Love” – den ligner mere et af den slags fordrukne knald, man fortryder dagen efter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-ab 14 år siden

tror nu godt den kan gå hen og blive en god uforbligtende underholdning.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#2 filmz-Bruce 14 år siden

Damn Benway. Var det dig som fik nitten denne gang?

Men at se Travolta i den snart 90 år gamle Al Jolson rolle kunne måske være en idé på DVD. Synger han ""mammy!!!" i den?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Christian Voldborg 14 år siden

Øv, havde håbet på en bedre modtagelse. Ikke fordi jeg har nogen som helst form for interesse for denne film, men fordi instruktøren bag skal stå bag den nye "Dune"-film... :(
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#4 gizmomis 14 år siden

Tjahh jeg synes nu den var ganske underholdende og temmeligt morsom..
Gravatar

#5 smolinsk 14 år siden

JA der var da ganske godt knald på den, i den film, og Travolta var da helt fin:) og så er der bare et eller andet over amerikanske film som foregår i europa, god underholdning, 3 stjerner her fra
Gravatar

#6 deathlikesilence 14 år siden

Havde nu håbet på en omgang kvalitets håndmadder ala Taken (som er noget af det bedste jeg set i mange år... indenfor action genren). Men ser ud til at den får lov til at vente til man har en ordenlig røvfuld tømmermænd ;)
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#7 dallehc 14 år siden

Man skal ikke tage filmen for mere end hvad den er, fin underholding med en masse action. Synes også Taken var god, men filmene er forskellige på alt andet end action.
Det at anmelderen kalder Taken for en b-film-agtig, er vi nok "lidt" uenige om!
Gravatar

#8 deathlikesilence 14 år siden

#7
Synes bestemt heller ikke Taken var B-films-agtig. Lidt 80-90'er-agtig måske... men på den fede måde.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#9 filmzkim 14 år siden

Jeg vælger nu at se den alligevel. Er træt af alt for snobbede anmeldelser.
Gravatar

#10 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Det ser godt ud.

Endnu en perfekt rolle for Travolta.

Skriv ny kommentar: