”Den her film bliver en pengemaskine,” tænkte de begge og gik grinende ud af lokalet. Inden de forsvandt ud af den store bygning, råbte Hoyt pludselig begejstret:
”Black Eyed Peas! Børn elsker det musik for fanden. Lad os ringe til dem og høre, om vi ikke må bruge deres seneste hit i vores film.”
”Genialt,” sagde Bruckheimer, og sammen forsvandt de ud i Los Angeles’ gader – udmærket klar over, at de lige havde taget det første spadestik til et af årets absolut ringeste film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg føler virkelig med anmelderen til denne film. Dette viser vist tydeligt at der også er dårlige ting ved at være anmelder :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2 BN 14 år siden

Verden har brug for bedre film ...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 elwood 14 år siden

Forfriskene anderledes filmanmeldelse, men den er nu ikke hel så informativ som jeg havde håbet.

Mener der er en balanche mellem og skrive en sjov anmeldelse og så bare skrive en sjov tekst.

Ikke noget kritik, jeg bifalder den anderledes tilgang, men en anmeldelse, forbinder jeg det ikke hel med.

Os som opholder os på filmz dag ud og dag ind vil grine af de små kække kommentare, men hvis man skal læse den som en der finder anmeldelsen ved en tilfældighed første gang på sitet, får de ikke meget hjælp.

No Offence 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Riqon 14 år siden

#3 - Måske det var den eneste måde, han kunne motivere sig selv til at skrive den.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 elwood 14 år siden

hehe ja, men så må han lige i lærer hos dolphinfriendly, der formåede og skrive et informativ review af GI Joe 8-)

btw gør den her film ikke blot grin med action genren, ved og erstatte dem med gnavere, så må det være en hyldest og det er automatisk en 6 stjernet anmeldelse så vidt jeg husker 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Memphiz 14 år siden

Jeg elskede den her anmeldelse. Når noget er så dårligt i en anmelders øjne er en atypisk anmeldelse som denne helt på sin plads.

Jeg fik endnu mere lyst til at se den nu. Måske man skulle blive hængende i Cinemaxx efter filmen og nappe G.I. Joe bagefter...
Gravatar

#7 Riqon 14 år siden

Hahaha, én af de første kommentarer jeg så på Rotten Tomatoes:

Disney [hates you and] wants your money.


Enough said :D
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8 Andreas Ebbesen Jensen 14 år siden

#5
Jo, det er sgu rigtigt. Jeg må hellere kaste et sekstal efter den så :)
'I don't want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying' - Woody Allen
Gravatar

#9 elwood 14 år siden

Sådan 8-)

Jeg har kun et spørgsmål hem af dem er Nicolas Cage, jeg burde ku se det på håret, men aligevel ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Andreas Ebbesen Jensen 14 år siden

Nic Cage spiller en muldvarp.... 'Nough said :)
'I don't want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying' - Woody Allen

Skriv ny kommentar: