”Den her film bliver en pengemaskine,” tænkte de begge og gik grinende ud af lokalet. Inden de forsvandt ud af den store bygning, råbte Hoyt pludselig begejstret:
”Black Eyed Peas! Børn elsker det musik for fanden. Lad os ringe til dem og høre, om vi ikke må bruge deres seneste hit i vores film.”
”Genialt,” sagde Bruckheimer, og sammen forsvandt de ud i Los Angeles’ gader – udmærket klar over, at de lige havde taget det første spadestik til et af årets absolut ringeste film.
Skriv ny kommentar:
#1 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#2 BN 15 år siden
#3 elwood 15 år siden
Mener der er en balanche mellem og skrive en sjov anmeldelse og så bare skrive en sjov tekst.
Ikke noget kritik, jeg bifalder den anderledes tilgang, men en anmeldelse, forbinder jeg det ikke hel med.
Os som opholder os på filmz dag ud og dag ind vil grine af de små kække kommentare, men hvis man skal læse den som en der finder anmeldelsen ved en tilfældighed første gang på sitet, får de ikke meget hjælp.
No Offence 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Riqon 15 år siden
#5 elwood 15 år siden
btw gør den her film ikke blot grin med action genren, ved og erstatte dem med gnavere, så må det være en hyldest og det er automatisk en 6 stjernet anmeldelse så vidt jeg husker 8-)
#6 Memphiz 15 år siden
Jeg fik endnu mere lyst til at se den nu. Måske man skulle blive hængende i Cinemaxx efter filmen og nappe G.I. Joe bagefter...
#7 Riqon 15 år siden
Enough said :D
#8 Andreas Ebbesen Jensen 15 år siden
Jo, det er sgu rigtigt. Jeg må hellere kaste et sekstal efter den så :)
#9 elwood 15 år siden
Jeg har kun et spørgsmål hem af dem er Nicolas Cage, jeg burde ku se det på håret, men aligevel ?
#10 Andreas Ebbesen Jensen 15 år siden