”Den her film bliver en pengemaskine,” tænkte de begge og gik grinende ud af lokalet. Inden de forsvandt ud af den store bygning, råbte Hoyt pludselig begejstret:
”Black Eyed Peas! Børn elsker det musik for fanden. Lad os ringe til dem og høre, om vi ikke må bruge deres seneste hit i vores film.”
”Genialt,” sagde Bruckheimer, og sammen forsvandt de ud i Los Angeles’ gader – udmærket klar over, at de lige havde taget det første spadestik til et af årets absolut ringeste film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 mr gaijin 14 år siden

Bravo! Fedt med en alternativ anmeldelse :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 Ericmase 14 år siden

Denne film er noget værre bras!!!!!!! 1/6 selvom jeg ikke kan give 0/6. Ville ønske jeg kunne!!! Helt enig med anmelderen.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13 PredatorX 14 år siden

Hvordan kan nogle finde på at se den uden tvang?? Dét forstår jeg ikke... Traileren viser da alt for tydeligt hvilken slags film man har med at gøre. Den retarderede slags.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#14 Batsy 14 år siden

hmm, den ser da god ud til børn men teens og voksne tror sku ikke helt. Men børn de vil bare se dyr og alle tegnefilm der handler om sjove dyr eller frikedeller
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#15 PredatorX 14 år siden

EPH333 (14) skrev:
sjove dyr eller frikedeller


hahahahahahahahahahaha
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16 filmz-Bruce 14 år siden

Så kan man jo sende dansk filmdistribution en venlig tanke og en arm op til albuen i røven på en ansvarlig og spørge, hvorfor fanden lorte gnavere skal indtage det hvide lærred og Sam Rockwell i Moon skal smides direct-to-dvd?

Fuck you and the horse you rode in on!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 donlang 14 år siden

Årets fedeste anmeldelse. Alternativ - ja, men tror det er er en nødvendighed når man skal motiveres til at anmelde en film som udover det stjernespækkede cast af marsvin også er udtænkt af en fem årig. Har ikke selv set filmen og havde heller ikke tænkt mig og gøre det, men som jeg kan forstå på anmelderen vil jeg nok også miste min sjæl hvis jeg gjorde det.
Gravatar

#18 Lizard 14 år siden

Tak for den underholdene anmeldelse :)
Gravatar

#19 filmz-Narniabæver 14 år siden

Den ser da for sød ud!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#20 Batsy 14 år siden

#19 det er ikke ondt men, hvad kan man forvente af den animations glade narniabæver :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: