“G.I. Joe: Gengældelsen” formår at gøre det, som så mange andre actionbrag ikke evner: At tage opgaven med at lave meningsløs action seriøst. Man føler sig svinegodt underholdt af en film, der stråler af at være lavet med overskud, selvironi og en sprængfarlig kærlighed til det vilde – det helt vilde! Med minimum 10 aktive actionhelte/skurke er der altid fart over feltet, altid nye locations for kampscenerne og altid et eller andet spil i gang. Skuespillerne gør deres pligt; instruktøren føles ikke som en, der overhovedet ved, hvem Justin Bieber er; og “G.I. Joe: Gengældelsen” ender dermed som årets hidtil vildeste, fedeste og bedste hjernedøde testosteron-brag. Det her er action, så det basker!
#21 Michael Andersen 11 år siden
Jeg har lige set filmen og der er ikke noget ghosting i baggrunden, så enten har anmelderbiografens 3D-udstyr været af den dårlige slags eller ikke været indstillet rigtigt :)
#22 Hr. Nielsen 11 år siden
#23 danish99 11 år siden
Stallones film var meget bedre end Arnold og Stallone er også klasser over Arnold hvad skuespil angår.
#24 tiany 11 år siden
LOL
#25 elwood 11 år siden
Kampscenen på bjergsiden var også ganske underholdende, og ja 3D mæssigt ganske munter ikke at jeg gik efter 3D udgaven, men når det var den vi lige kunne se, på det her tidspunkt, så var den scene nok den "bedste"
Rent popcorns underholdning, og jeg ved ikke men jeg er ganske vild med Dwayne Johnson, synes han er ganske underholdene, i hans film.
Så ja som en popcorns film, er den en rent vinder.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 KasperBS 11 år siden
#27 Zombi 11 år siden
Ja og?
#28 Slettet Bruger [3397060374] 11 år siden
Jeg gætter på, at fem stjerner er præcis det rette tal for anmelderen.
#29 Hr. Nielsen 11 år siden
#30 PredatorX 11 år siden