“G.I. Joe: Gengældelsen” formår at gøre det, som så mange andre actionbrag ikke evner: At tage opgaven med at lave meningsløs action seriøst. Man føler sig svinegodt underholdt af en film, der stråler af at være lavet med overskud, selvironi og en sprængfarlig kærlighed til det vilde – det helt vilde! Med minimum 10 aktive actionhelte/skurke er der altid fart over feltet, altid nye locations for kampscenerne og altid et eller andet spil i gang. Skuespillerne gør deres pligt; instruktøren føles ikke som en, der overhovedet ved, hvem Justin Bieber er; og “G.I. Joe: Gengældelsen” ender dermed som årets hidtil vildeste, fedeste og bedste hjernedøde testosteron-brag. Det her er action, så det basker!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Michael Andersen 11 år siden

anmeldelsen skrev:
3D-effekterne gør det bestemt ikke mindre godt, selvom der dog forekommer irriterende meget ghosting i baggrunden af billederne, hvis fokus er på forgrunden.


Jeg har lige set filmen og der er ikke noget ghosting i baggrunden, så enten har anmelderbiografens 3D-udstyr været af den dårlige slags eller ikke været indstillet rigtigt :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#22 Hr. Nielsen 11 år siden

Michael Andersen (21) skrev:
eller ikke været indstillet rigtigt
Jeg fik næsten lyst til at skrive, at med 5 ud af 6 stjerner, så må et eller andet have været indstillet forkert i hvert fald :-D Men da jeg jo indrømmet ikke har set den, ville det jo være en fordom :)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#23 danish99 11 år siden

Skal se den her kl 1245. Så skulle anmelderen lige nævne die hard var elendig, nej det last stand som var piv elendig og ringe, det var box office også enige om plus de fleste verden over, men bare ikke vores anmelder herinde, det giver ingen mening at save die hard midt over og så rose arnolds dårligste film nogensinde, plus hans mega dårlige måde at spille på.
Stallones film var meget bedre end Arnold og Stallone er også klasser over Arnold hvad skuespil angår.
King
Gravatar

#24 tiany 11 år siden

Ericmase (9) skrev:
The Insider - Battleship - 5/6
Tarantrier - G.I. Joe: Retaliation - 5/6



LOL
Valar morghulis
Gravatar

#25 elwood 11 år siden

Lige kommet hjem fra bio af, damm den var sku ganske fin popcorns underholdning, meget bedre end Exspaenadbles filmene, alt er bare så overgearet, og eksplosionerne står i kø for at blive fyret af, og ja Jonathan Pryse har en del munter scener, Angry Birds delen var dog lidt for letkøbt, men klima topmøde joken grinte jeg sku højlydt over :)

Kampscenen på bjergsiden var også ganske underholdende, og ja 3D mæssigt ganske munter ikke at jeg gik efter 3D udgaven, men når det var den vi lige kunne se, på det her tidspunkt, så var den scene nok den "bedste"

Rent popcorns underholdning, og jeg ved ikke men jeg er ganske vild med Dwayne Johnson, synes han er ganske underholdene, i hans film.

Så ja som en popcorns film, er den en rent vinder.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 KasperBS 11 år siden

Der er sikkert nogen fede actionscener i filmen, men 5 stjerner er sku meget.
Gravatar

#27 Zombi 11 år siden

KasperBS (26) skrev:
Der er sikkert nogen fede actionscener i filmen, men 5 stjerner er sku meget.


Ja og?
Gravatar

#28 Slettet Bruger [3397060374] 11 år siden

KasperBS (26) skrev:
Der er sikkert nogen fede actionscener i filmen, men 5 stjerner er sku meget.


Jeg gætter på, at fem stjerner er præcis det rette tal for anmelderen.
Gravatar

#29 Hr. Nielsen 11 år siden

Drebble (28) skrev:
Jeg gætter på, at fem stjerner er præcis det rette tal for anmelderen.
Det er jo stadig meget, men om det er for meget, må være op til den enkelte:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#30 PredatorX 11 år siden

At denne film skulle være en 5/6 rating værd, må være årets aprilsnar.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: