“G.I. Joe: Gengældelsen” formår at gøre det, som så mange andre actionbrag ikke evner: At tage opgaven med at lave meningsløs action seriøst. Man føler sig svinegodt underholdt af en film, der stråler af at være lavet med overskud, selvironi og en sprængfarlig kærlighed til det vilde – det helt vilde! Med minimum 10 aktive actionhelte/skurke er der altid fart over feltet, altid nye locations for kampscenerne og altid et eller andet spil i gang. Skuespillerne gør deres pligt; instruktøren føles ikke som en, der overhovedet ved, hvem Justin Bieber er; og “G.I. Joe: Gengældelsen” ender dermed som årets hidtil vildeste, fedeste og bedste hjernedøde testosteron-brag. Det her er action, så det basker!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 B.Pedersen 10 år siden

Den kan få 1 stjerne, mere er den simpelthen ikke vær.
Gravatar

#32 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Den er på Netflix UK
Doctor Last Warning
Gravatar

#33 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Chokerende ringe. Jeg giver 1 stjerne, og den er for The Rocks overarme. Den første kunne trods alt snige sig op på 3 stjerner. 2'eren ligner noget direct-to-dvd.

5 stjerner? Skær lidt ned på Fontex'erne.
Doctor Last Warning
Gravatar

#34 Slettet Bruger [3397060374] 10 år siden

Jeg fandt den første virkelig ringe, men jeg var overraskende godt underholdt denne. Jeg ville nok ikke havne oppe i samme karakterleje som anmelderen, men jo, det er sgu solid fest, hvor The Rock rocker mine action-sokker.
Gravatar

#35 elwood 10 år siden

Den er lidt en guilty pleasure ved mig.

Måske bortset fra ham der RZA der spiller The Blind Master, magen til ræderligt "skuespil" (han er vidst producer og ligende) skal man lede længe efter, selv Rob Schenieder er bedre end ham.

Men ja the The Rock Dwayne Johnson underholder også mig big time, det gør han generelt meget synes han har en fin komisk timing, altså bortset fra Tooth Fairy og ligende børnefilm, dem skal vi bare hel glemme.

Jonathan Pryce, har også ganske sjov rolle, i 2'eren hvor han er en
fake president




J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Bruno (34) skrev:
The Rock rocker mine action-sokker


:-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#37 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

elwood (35) skrev:
han er vidst producer og ligende


Han er ikke "vist et eller andet"!!! Det er altså tha fucking Rizza vi taler om, hjernen bag Wu Tang, nyere tids mest banebrydende rap flick! Du er på farlig grund her :-)

Og så gør han faktisk fra tid til anden en ok figur som skuespiller, fx i The Next Three Days, American Gangster, Derailed og Ghost Dog.

Når det er sagt; jo han stinker i GI2.
Doctor Last Warning
Gravatar

#38 elwood 10 år siden

Naa jeg kender bare ikke Wu Tang så meget (kender dem dog godt, men ikke rigtig noget jeg går og høre) men ok så skal han hvertfald holde sig til den del i stedet for skuespil :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

elwood (38) skrev:
Naa jeg kender bare ikke Wu Tang så meget (kender dem dog godt, men ikke rigtig noget jeg går og høre) men ok så skal han hvertfald holde sig til den del i stedet for skuespil :)


Som sagt har han gjort det ok i flere roller, jf. #37
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: