Den 3. sæson af “Game of Thrones” er omtrent lige så fremragende som de to forrige (en anelse bedre end sæson 2, men ikke helt så helstøbt som sæson 1). Jeg ville dog ønske, at man havde turdet skrotte et par karakterer og sidehistorier, så seriens mest interessante figurer og handlingsforløb havde fået mere tid og plads til at ånde. Men hvert eneste afsnit bugner af bedårende billeder, glimrende skuespil og dragende drama drevet af fascinerende karakterer, man enten elsker eller elsker at hade, så jeg er trods alt godt tilfreds og glæder mig helt vildt til seriens kommende, fjerde sæson.

Hvert afsnit ser hamrende godt ud i HD, og lydkvaliteten er også helt i top. Desuden er her talløse timers velproduceret, dybdeborende ekstramateriale. Så selvom jeg måske ikke synes, at selve sæsonen fortjener topkarakter, så er udgivelsen som helhed så tæt på at være perfekt, at det ville være galimatias ikke at slynge seks stjerner efter den.

Se også: Filmz TV: “Game of Thrones”-interview med Nikolaj Coster-Waldau

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 10 år siden

#10, det forklares i anmeldelsen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#12 evermind 10 år siden

Kyllingebenet (9) skrev:
Jep, jeg så den godt i Kvickly i dag. :) Tror den fra cdon er med et anderledes slipcover, men det må jeg bare bide i mig.


Min er fra CDON ... Mener nu bare, det var den almindelige udgave?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 wimmie 10 år siden

Det er den fedeste serie jeg længe har set - jeg var lidt længe om at komme igang med den og er nu godt inde i sæson 3 - forrygende :D
(ved desværre godt hvad der sker i slutningen af denne sæson da jeg kom til at fange et afsnit på TV)

Er indtil videre helt enig i anmeldelsen :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: