Hvis man kunne lide den første film om den grusomme Gru med det store hjerte, vil man formentlig også more sig over efterfølgeren. Den vil ikke fremprovokere lige så store eller lige så mange grin som etteren, men den er en acceptabel efterfølger til en solid etter, og de mindste vil sikkert more sig kosteligt. Men voksne tilskuere som undertegnede vil nok forlade biografen en smule skuffede over, at man ikke magtede at levere en lille perle på højde med den første “Grusomme mig”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 A_Brix 10 år siden

Med anmeldelsen in mente kan man godt undre sig over, hvorfor man anmelden den danske version. Ville det ikke være mere relevant at anmelde den engelske?
Gravatar

#2 The Insider 10 år siden

#1, det får man sjældent lejlighed til herhjemme. Det er sædvanligvis den danske version, der vises for pressen.
War. War never changes.
Gravatar

#3 elwood 10 år siden

Engelsk går kun i 2D Aalborg, og Kbh.

Engelsk 3D går over det hele stortset.
begge er uden undertekster, hvorfor dælen tilbydes 2D udgaven så ikke mere over landet, da den udgave mere henvender sig til de større/voksne der er lidt trætte af alt det hersens 3D.

Nogen gange begriber jeg ikke de danske biografer, men det er jo den evige snak om at animations film af den her type henvender sig mere til børn (lidt groft sagt)

Og sikkert fra børnefamilier de fleste billetter sælges, ja fordi vi "andre" ikke har mulighed for 2D engelsk tale.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Kaltoft 10 år siden

jeg ved ikke hvor du ser at Engelsk 3D går over det hele stort set.

den går i 4 biografer, og jeg er sikker på at vi har en del mere end dette. over 30 hvis vi skal stole på kino.dk

jeg er rigtig glad for tegnefilm, men men men Kolding bio vil bare ikke vise dem i original, so så må jeg leve med at "Finde dem på nettet"
Nej jeg er ikke fan af dansk tale + dansk tilter + dårligt oversatte undertekster

det kan vel ikke være så svært at lave en eller 2 forestillinger, når det hele er digital, og der ingen filmruller er der skal sendes rundt
Gravatar

#5 elwood 10 år siden

Ok så fire steder, men pojnten er stadigvæk at 3D blir vist flere steder, end 2D, og man skulle da tro der var flere 2D biografer, eller rettere biografer som stadigvæk også viser 2D.

Men det har sikkert og gøre med at det andet er mere indtjeningsegnet, børnefamilier igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 MOVIE1000 10 år siden

elwood (5) skrev:
Ok så fire steder, men pojnten er stadigvæk at 3D blir vist flere steder, end 2D, og man skulle da tro der var flere 2D biografer, eller rettere biografer som stadigvæk også viser 2D.

Men det har sikkert og gøre med at det andet er mere indtjeningsegnet, børnefamilier igen.


Nu er filmen jo ligesom også i den målgruppe, børn, familifilm.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 elwood 10 år siden

Det jo det jeg skriver til sidst også :)

Derfor kan jeg stadigvæk godt "brokke" mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 MOVIE1000 10 år siden

elwood (7) skrev:
Det jo det jeg skriver til sidst også :)

Derfor kan jeg stadigvæk godt "brokke" mig.


Men hjælper det? :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Kaltoft 10 år siden

nej

men vi vil have lov :D
Gravatar

#10 Kiksmann 10 år siden

Var inde og se den med ungerne. Den har sin charme og morsomme steder, men den er ikke helt så underholdende som den første.
Dog er afslutningen i bund og grund ganske acceptable, en ganske fin afslutning på historien om Gru.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: