Rob Zombies “Halloween” er en sjælløs og overflødig genindspilning af en sand klassiker. Filmen føles mest af alt som en omredigeret udgave af originalfilmen uden alle de tilnærmelsesvis uhyggelige og spændende øjeblikke. Dvd-udgivelsen er derimod hæderlig. Transferet er tæt på at score topkarakter, de medfølgende lydspor er ganske gode, og Zombie har indtalt et interessant kommentarspor til filmen, som fans bør lytte til. Men dette er samtidig en udgivelse, som udelukkende filmens fans bør overveje at investere i.
#1 filmz-smedt-meister 16 år siden
2/6
#2 Lethal Injection 16 år siden
1/6
Og den ene stjerne er for Mcdowald, selvom han har nogle ret gumpetunge replikker.
#3 MOVIE1000 16 år siden
men tilbage til det der med at jeg ikke forstår jer hvad kan ikke li ved den?
og jeg synes at den er god pågrund af at det filmen vil vise os er at det sker sku sådan noget måske ik lige sårn ment men på den måde at der er folk som får black outs som Michael Myers og det viste John Carpenter os ikke han mente at Michael var besat af djævlen men Rob Zombie mener at han får black outs derfor mener jeg at Zombies version er bedre end Carpenter desværre selv om at Carpenters er fed og man må ikke glemme at det var ham der opfandt Michael Myers
lige det allersidste jeg bryder mig ikke så meget om dvd udgivelsen pårund af 2 grunde
1. INGEN BONUS MATERIALE
2. DE HAR FJERNET DEN ORIGINALE SCENE (som blev vist i biograferne) HVORDAN MICHAEL MYERS FLYGTER. I FILMEN (dvden)FLYGTER HAN PÅ GRUND AF EN VOLDTÆGT SOM BLIR BEGÅET I HANS CELLE MEN I DEN (originale som jeg mener er den bedste måde at flygte på) FILM I BIOGRAFEN FLYGTER HAN LIGE BAGEFTER AT HAN FÅR AT VIDE AT Dr. LOOMIS ikke SKAL VÆRE HANS LÆGE MERE SÅ BLIR MICHAEL VIST HEN TIL SIN CELLE OG INDEN HAN GÅR IIND OVERFALDER HAN VAGTERNE SOM MAN SER I FILMEN LIGGER DER VAGTER OVER DET HELE DET VAR ELLERS EN NICE SCENE MENER AT DEN ER MED I TRAILEREN
Godt nok har jeg skrevet meget men som sagt er HALLOWEEN (2007) min Nr.1 indtil videre og skal lige siges at jeg har 600 dvder så måske synes i bare jeg har dårlig smag men det gør jeg ikke
#4 CKY 16 år siden
#5 filmz-Kadann 16 år siden
"så måske synes i bare jeg har dårlig smag men det gør jeg ikke"
Det ville da også være en kende underligt.
#4 -
Læs anmeldelsen, anmelderen kommer med masser af argumenter for, hvorfor han mener at det er en dårlig film. :)
#6 Dragon_Claw 16 år siden
#7 filmz-B|aze 16 år siden
Heldigvis forstod jeg ikke halvdelen af hvad du skrev, så det kunne da være værre.
I forhold til at du synes den er nr. 1, ved jeg ike helt hvad jeg skal synes når der blandt dine favorit film er følgende:
Alien vs. Predator
American Pie: The Wedding
Freddy Vs. Jason
Hills Have Eyes, The
National Treasure: Book of Secrets
Resident Evil
Saw IV
Star Wars: Episode I - Den usynlige fjende
Men ok, smag kan jo ikke diskuteres...
Pas på! Jeg har sort telt i camping!
#8 Jach 16 år siden
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#9 Bohemian 16 år siden
John Carpenters, Rob Zombies, og H2o og Resurrection.
Men er de andre gamle noget værd?
#10 filmz-smedt-meister 16 år siden