Mest positivt overraskende er dog næsten lydsiden, hvor Chemical Brothers’ elektroniske musik brager løs og føjer enormt til den pressede stemning, der ganske vist ikke består af væg til væg-action, men som ikke desto mindre formår at holde tempoet højt og skabe nogle kulørte karakterer i hvis selskab, man føler sig godt underholdt. Kun slutningen føles en smule vag, men ellers er “Hanna” et skoleeksempel på, hvordan man skruer en solid, karakterdreven og underholdende omgang action sammen. Michael Bay kunne lære meget af at se denne film.
#11 Lord Beef Jerky 13 år siden
#12 wimmie 13 år siden
Altså, man skal ikke se den hvis man leder efter en 100% troværdig actionfilm ;)
Men det mere utroværdige i den ligger i hvorledes en ung teenage-pige kan klare alt hvad hun kan - og grunden hertil kan ikke røbes uden en spoiler ;)
#13 Lord Beef Jerky 13 år siden
#14 smolinsk 13 år siden
#15 Babo Rises 13 år siden
5/10
#16 Bruce 13 år siden
#17 IK 13 år siden
..og Richard Roeper gav den A. Den anmelder jeg generelt er mest enig med.
Det bliver nok på BD så. Desuden er den tilgængelig på Amazon.co.uk i slutningen af august, så det vil nok ikke betale sig for mig. Økonomien kniber en smule. :)
#18 Babo Rises 13 år siden
Elsker også Roaper. Utroligt at Ebert gav den en god anmeldelse, for det er trods alt et barn der skyder løs ;)
#19 icetea 13 år siden
#20 BN 13 år siden
Det lyder godt nok ikke lovende!
Jeg kan se, at jeg skal i gang med at nærlæse anmeldelser! ;-)