De talløse tilhængere af J.K. Rowlings Harry Potter-univers vil naturligvis føje seriens sjette del til dvd-samlingen, uanset hvad undertegnede påstår, og det kan de også med god samvittighed – dvd’ens transfer skuffer, men lydsporet er fantastisk, og ekstramaterialet er nogenlunde. Men hvis du endnu ikke er blevet bidt af Potter-feberen, er dette ikke filmen, der vil forvandle dig til en fan – snarere tværtimod. Køb en af markedets talløse overlegne fantasyfilm i stedet. Såsom “Eragon”.
#21 Batsy 14 år siden
#22 Lord Beef Jerky 14 år siden
#23 Skeloboy 14 år siden
#24 Lord Beef Jerky 14 år siden
#25 Nicki52 14 år siden
Du overdriver da. Da jeg begyndte troede jeg ikke jeg kunne lige læse dem. Men da jeg begyndte, blev jeg så fanget at jeg begyndte at læse videre. Bøgerne er mere dystere end filmene, især efter fireren.
#26 Skeloboy 14 år siden
In the standard US editions:
* Harry Potter and the Sorcerer's Stone - 309
* Harry Potter and the Chamber of Secrets - 352
* Harry Potter and the Prisoner of Azkaban - 448
* Harry Potter and the Goblet of Fire - 734
* Harry Potter and the Order of the Phoenix - 896
* Harry Potter and the Half-blood Prince - 652
* Harry Potter and the Deathly Hallows - 784
Men man kan også sagtens undvære at læse dem.
#27 Lord Beef Jerky 14 år siden
#28 MMB 14 år siden
Det kan det blive! LÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆS!
#29 Lord Beef Jerky 14 år siden
#30 MMB 14 år siden
Hvis du bare finder fantasy og eventyr lidt spændende, så vil du elske Harry Potter, og hvis du bare en eneste gang har tænkt, at det kunne være fedt at komme væk fra dagligdagen, så vil du kunne lide Harry Potter.
Selvom det er begrænset hvor mange mere seriøse bøger jeg har læst, så har jeg alligevel læst en pæn stak, og af alle de bøger, jeg har læst, er Harry Potter serien er alligevel mine yndlingsbøger. Da jeg var 6 år fik jeg den første bog, og siden har jeg elsket dem.
Der er INTET bedre, end den magiske følelse man får, når man læser J.K. Rowlings velskrevede bøger, der er blevet rost af mange, og jeg mener virkelig, at det er en serie, man i det MINDSTE skal give en chance.
Det er fair, hvis folk ikke bryder sig om dem, men bøgerne fortjener helt uden tvivl et forsøg! Selvom bøgerne måske primært er henvendt til børn, så kan voksne sagtens læse dem, og jeg kender flere, der har læst dem.
Bøgerne er filmene mange gange overlegne, så hvis du bare synes filmene har været en lille smule gode, så vil du finde bøgerne endnu bedre.
Så giv dem en chance, jeg håber og tror ikke, du vil fortryde det! :)