Der er nok med humor, action og en hel del spænding hen mod slutningen til, at filmen langtfra kan siges at være en decideret nedtur. Også nye tiltag som den protoplasmiske tilføjelse til Hellboys hold i form af Johan Krauss, en regelret og preussisk varmluftsballon (!), samt det spektakulære Troldemarked og ikke mindst en imponerende og frygtindgydende dødsengel er med til at hive filmen op fra en ujævn start. Så trods manglende empati er der god underholdning at hente… men så heller ikke mere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 fazz 15 år siden

OK, Superhelte film... Funkere fint i det hele taget. Men Jeg Kan ikke klare at Guillermo nærmest varmer op til Hobitten!.. Det ligner i mange tilfælde at han har brugt denne film som øvelse til at lave Hobitten... Han bruger meget allá LOTR det irriterede mig sindsygt! ... Men eller God film.. meget bedre end 1eren!
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#32 natterjack 15 år siden

#31 Tror ikke han vidste han skulle lave Hobitten, da han lavede Hellboy II. Nu ligger Del Toros vante stil vel også ret tæt op af den i LotR, mht. blandingen af animatroniske dukker og CGI. Troldemarkedet var klart den mest imponerende scene i filmen, efter min mening.
Gravatar

#33 icetea 15 år siden

Virkelig fed film, rigtig sjov (især Hellboy er sjov) og masser af action og flotte scener.

5/6

En del bedre end den første film :)
Gravatar

#34 Kyllingebenet 15 år siden

Kanon film. 5/6 herfra!
Gravatar

#35 filmz-bigemaster666 15 år siden

syndes den er bedere end den første sjovere mere slag i den og action og bedere historie denne film skal på min hylde helt klart 5/6 stjerner herfra. se den vis har lyst til at få nogle gode grin.
I am better known as Erlinggur666

Skriv ny kommentar: