Den skarpe satire over det postmoderne samfunds stigende behov for masseproduceret vold udebliver. Vores ukritiske accept af superhelte sequels, prequels og reboots bliver ikke spiddet på et thrakisk vildsvinespyd. Der har igennem en længere periode været en tendens til at trække heltene ned på jorden og gennem sølet. Væk med den glitrende røde uniform og frem med en bordeaux nuance, der åbenbart er mere realistisk. Væk med atomdrevne skurke og ind med fedpumpede terrorister, der tager kampen til heltens hjemmeBane. “Hercules” følger med og pisser for en tid velgørende på historiefortællerens idoldyrkende bål. Til sidst sætter den sig desværre ned og synger med på de gamle sange.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Giraffen 9 år siden

Det er så nemt at afkode, så traditionelt tilfredsstillende som en af de fede sidemissioner i yndlingsrollespillet.


Herkules tager alle reputation points og får det mest epic loot, fordi gruppen har forstået, at verdens bedste våben er en effektiv markedsføring.


Hvorfor?

Slap nu af filmz. Træk vejret. Du behøver ikke at være så skide popsmart på en pisseirriterende ung med det unge måde. Bare skriv klart og tydeligt. Drop ordgøgleriet.
Gravatar

#2 TP-DK 9 år siden

#1 studsede også over de sætninger. Skal man nu til at spille Diablo og Elder Scrolls for at kunne forstå anmeldelserne?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#3 Ispep 9 år siden

Hvad er det for en gang bavl, altså? Er man på filmz ikke længere i stand til at skrive en SIMPEL og letlæselig anmeldelse med lidt hjerte bag? Anmeldelserne er blevet ALT for mekaniske, kolde og uvedkommende. Ikke at jeg på nogen måde har tiltro til jer, men det kunne være jeg tog dem mere seriøst fremover.
Gravatar

#4 Lawman. 9 år siden

Jesus C., endnu en anmeldelse der er helt mærkeligt skrevet. Utallige sætninger måtte læses igen for at give den mindste smule mening.
Gravatar

#5 Runinrap 9 år siden

Helt ærligt, hvad er det for en omgang forvrøvlet ordkløveri?

Anmelderen er jo ved at snuble over egen tunge for at få så mange uforståelige superlativer og fuldstændigt usigende bemærkninger med, at anmeldelsen fuldstændigt mister al logik, interesse og berettigelse.

Man fristes til at spørge om han lige har modtaget fremmedordbogen i gave, og efterfølgende haft den med til undervisning i kompliceret sætningsdannelse med alle de ord og udtryk som ingen andre i hele verden længere anvender.

Et sølle forsøg på at være den nye Ole Michelsen fra hedengangne Bogard, med den store forskel at det fungerede for Ole Michelsen.

Til næste gang - skriv i et normalt sprog der giver mening. Drop det andet fis, for du er hverken særligt god til det, og ej heller skaber det nogen form for interesse for fremtidige anmeldelser. Det virker for påtaget og anstrengt - lad være med at forsøge så hårdt på at lyde så meget anderledes. Jeg vil sætte penge på at du ikke taler sådan ude i det virkelige liv.

Det er en ommer!!
Gravatar

#6 wiseguy 9 år siden

Jeg mistede interessen for anmeldelsen lige inden det første billede og stoppede med at læse!!

Jeg er nødt til at istemme mig koret, der brokker sig over niveauet på anmeldelserne på Filmz, det er kun gået ned ad bakke på det sidste.

Det er super ærgerligt, førhen var Filmz et sted, hvor man kunne hente inspiration til et evt. biograf besøg!

Anyways! har bestilt billet til på søndag, hvor der er halv pris, så må vi se...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7 Ispep 9 år siden

Gad vide om anmelderen har det lidt ligesom Will Farrell:

https://m.youtube.com/watch?v=aGgBjAR3lys
Gravatar

#8 Kyllingebenet 9 år siden

Gad vide hvad nazifilmz selv mener om deres manglende kvalitet på siden? Det bliver sikkert fejet under gulvtæppet med et "vi har flere besøgende end nogensinde!!!"... jaja, men Transformers filmene trækker også folk i biografen. LOL
Mental striptease..
Gravatar

#9 Cain 9 år siden

Hvad pokker er der sket for filmz, hvor er de gode anmeldelser blevet af? Selv nyheder kommer jo på EB før filmz nu om dage. Sørgeligt.
Is that my stomach or ypur Ambrocius?
Gravatar

#10 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

Overrasket. Første halvdel lyder sgu næsten interessant, havde forventet all Conan B

Skriv ny kommentar: