Med en spilletid på over to timer er “Hereafter” en lang film, hvilket er pudsigt i betragtning af, hvor lidt den har at sige. Til trods for spillelængden formår den ikke at vække det mindste interesse for nogen af dens figurer, og da filmen i 11. time pludselig udvikler sig til en romantisk komedie, tror man næsten, det er en slags dårlig vits. ”Hvis mit liv skal handle om de døde, har jeg slet ikke noget liv tilbage selv,” erklærer Matt Damons figur og opsummerer på sin vis filmen i en nøddeskal. Den har ganske vist blikket rettet mod den næste verden, men selv er den så livløs som et oldgammelt lig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Babo Rises 12 år siden

#20

hyggeligt. Dine domme er altid skægge hehe.

Det er ihvertfald en anden type Clint film. Jeg fandt den udemærket, men kan bedre lide hans andre. Synes ikke clint er så god til netop denne slags overnaturlige fortællinger. Det blev en kende for meget patos, og løftet pegefinger.
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 12 år siden

#21 Jeg ved heller ikke helt, hvad mine forventninger er... men jeg kan ikke lige komme i tanke om andre overnaturlige fortællinger af Eastwood.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 BN 12 år siden

Lord Beef Jerky (22) skrev:
jeg kan ikke lige komme i tanke om andre overnaturlige fortællinger af Eastwood.


Har du ikke set 'High Plains Drifter' og den tematisk beslægtede, men dårligere 'Pale Rider'?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 12 år siden

#23 Næh! Men nu har jeg set Hereafter, og den ligger umiddelbart på 2 eller 3 ud af 6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 Sweetiebellefan 12 år siden

Det er den eneste Clint Eastwood film jeg har set.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#26 BN 12 år siden

Lord Beef Jerky (24) skrev:
#23 Næh! Men nu har jeg set Hereafter, og den ligger umiddelbart på 2 eller 3 ud af 6.


Jeg tror, der er en god chance for, at du bedre vil kunne lide de to film jeg har nævnt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 12 år siden

#26 Det tror jeg helt bestemt også. Dem vil jeg opsøge indenfor kort tid, så tak =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 Highland Park 12 år siden

Jeg tror nu mere, at det her er noget for Lord Beef Jerky:
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 12 år siden

#28 Det er temmelig spot on, det der!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: